Sama!Rento. Lähden tästä liukumaan illan pelin ja huomisen vapaan kunniaksi baariin. Kohta on kylmä ja huurteinen olut huulillani... oijoijoi! :ahem:
Sama!Rento. Lähden tästä liukumaan illan pelin ja huomisen vapaan kunniaksi baariin. Kohta on kylmä ja huurteinen olut huulillani... oijoijoi! :ahem:
Ai että! tässä tässä tuli viikon naurut kerralla
Taas?Ärtynyt hieman olen.
Kun kahdessa paikassa luullaan minulla ja Kurskilla olevan sutinaa ja se alkaa ärsyttää.
Päällimmäinen filiis on huvitus tämän suhteenKun kahdessa paikassa luullaan minulla ja Kurskilla olevan sutinaa ja se alkaa ärsyttää.
Just.Päällimmäinen filiis on huvitus tämän suhteen
Niin no minähän en asiasta mitään tiedä.
Ai että! tässä tässä tuli viikon naurut kerralla
Loistava Fiilis: Pukki maalasi!
Päällimmäinen filiis on huvitus
Melko teräväreunainen muutos sulla illan aikana noin niinku näissä mielialoissa ja päälimmäisissä tunteissa.Sen verran raju vitutus että yömyssyn kautta nukkumaan
Monessakin paikkaa tiedetään mulla ja Kurskilla olevan säpinää, eikä se häiriste minua lain.Kun kahdessa paikassa luullaan minulla ja Kurskilla olevan sutinaa ja se alkaa ärsyttää.
Mä nyt etädiagnosoin tässä olevan aikomuksena keskustella tyttökaverin kanssa miksei se anna ja olipa lopputulos mikä hyvänsä ni jossain määrin päin vittua mennään.Jänskättää. Huomenna tarkoitus hiukan avata sanaista arkkua.. Voip olla, että lopputulos v*tuttaapi, mutta kait se aurinko voi edes joskus paistaa risukasaankin.. Ehkä.. :dunno:
Keskustelun osapuolten sukupuolet oikein, mutta muuten ei sinnepäinkään.. :thumbdownMä nyt etädiagnosoin tässä olevan aikomuksena keskustella tyttökaverin kanssa miksei se anna ja olipa lopputulos mikä hyvänsä ni jossain määrin päin vittua mennään.
Jostakin vakavasta on nyt kyse! Tsemppiä ja toivotaan parasta.Keskustelun osapuolten sukupuolet oikein, mutta muuten ei sinnepäinkään.. :thumbdown
Pääasia kuitenkin että sukupuolet ovat oikein, ja menee päin v****a :thumbup:Keskustelun osapuolten sukupuolet oikein, mutta muuten ei sinnepäinkään.. :thumbdown