jjv
Arschloch
Jostakin vakavasta on nyt kyse!
Jostakin vakavasta on nyt kyse!
Saitko yhteyden
No mutta siihen aikaan kulkee vielä linkkarit. Jos ajoissa ehditään. Maratoonit saa jäädä kuitenkin tänään väliin.
Kyytiä ei tänään kuitenkaan heru!
Miten linkkuveitsellä voi matkustaa? Paitsi manalaan.No mutta siihen aikaan kulkee vielä linkkarit.
Kysy Puhikselta.Miten linkkuveitsellä voi matkustaa?
Juu! Itte ajoitan itteni aika tasan 17:00 sinne.No mutta siihen aikaan kulkee vielä linkkarit. Jos ajoissa ehditään. Maratoonit saa jäädä kuitenkin tänään väliin.
En kysy. Kerran on soiteltu ja se oli naurettava puhelu. Poika koitti opettaa isäänsä nussimaan. Todellinen puhis sitten paljastuikin kusetuksineen vähän sen jälkeen. Olen ollut täällä aika vittupää aika ajoin, mutta koskaan en ole rahoja pöllinyt tai jättänyt kisoja järkkäämättä, ne olen hoitanut aikanaan hyvin tunnollisesti. Samoin kuin Follokin.Kysy Puhikselta.
Okei...En kysy. Kerran on soiteltu ja se oli naurettava puhelu. Poika koitti opettaa isäänsä nussimaan. Todellinen puhis sitten paljastuikin kusetuksineen vähän sen jälkeen. Olen ollut täällä aika vittupää aika ajoin, mutta koskaan en ole rahoja pöllinyt tai jättänyt kisoja järkkäämättä, ne olen hoitanut aikanaan hyvin tunnollisesti. Samoin kuin Follokin.
Ollanko nyt kamuja
Sopii mulle Joko lopettelit kiukuttelun eli kiukkiksen?Ollanko nyt kamuja
EN! Vieläkin on hiekkaa pinpissä.Sopii mulle Joko lopettelit kiukuttelun eli kiukkiksen?
Ei se mitään, täällä porttikiellon saaminen vaatii vähän ennemmän. Revittele siis!Vihainen, vihainen, vihainen.. ai niin vihainen.
Syy on Vaihtoaition väki. Sain pysyvän porttikiellon vaikka en edes enää tehnyt turhia viestejä. ÄÄÄh ottaa siis niin aivoon.