Mahdotonta meininkiä. Itse katsoin A-Studiosta saman.Hiton vitun perkele! Katsoin ton 45min jossa kerrottiin siitä teinien pahoinpitelemästä bussikuskista. Käy sääliksi miestä. Elämä pilalla. Toisaalta tekisi itse mieli pahoinpideillä ne teinit.
Juu, pisti vihaksi!Mahdotonta meininkiä. Itse katsoin A-Studiosta saman.
No voi vittu!Vaimo tuli äsken kotiin ja kertoi että on irtisanottu taloudellisista ja tuotannollisista syistä. Tätä spekuloimme jo viikonloppuna koska myymälän ostoista vastaavalla ei ole mitään tajua hommistaan. Nyt vaan kalahti meitin perheeseen paskasti hoidettu pisnes. Olimme pahasti oikeassa että ei homma toimi.
Se siitä tämän perheen hyvästä taloustilanteesta. Taas elellään yhden ihmisen palkalla kaikki kolme. Onneksi koira ei syö paljoa. Audi syö.
Nyt vituttaa :thumbfh:
Sama ja jälkiruokaherkkua lääketehtaista päälle!Mahdotonta meininkiä. Itse katsoin A-Studiosta saman.
Ettei vaan tainut olla a-studio mistä itsekin katsoin...Mahdotonta meininkiä. Itse katsoin A-Studiosta saman.
Eka mummo kuoli 1971 ja toinen 2001. Syödään suffelit nyt ihan itte sitten.Jussille tsemit ja mummolle suklaatia.
. sensuroitu hyveellisyyssyistä.No voi paska. Tsenpit täältä. Sellasen kuvan oon kyllä täältä saanu, että yhdessä te selviätte näistä vastamäistäkin.
Osan ottoni ja tsemppiä tulevaan.Vaimo tuli äsken kotiin ja kertoi että on irtisanottu taloudellisista ja tuotannollisista syistä. Tätä spekuloimme jo viikonloppuna koska myymälän ostoista vastaavalla ei ole mitään tajua hommistaan. Nyt vaan kalahti meitin perheeseen paskasti hoidettu pisnes. Olimme pahasti oikeassa että ei homma toimi.
Se siitä tämän perheen hyvästä taloustilanteesta. Taas elellään yhden ihmisen palkalla kaikki kolme. Onneksi koira ei syö paljoa. Audi syö.
Höh :thumbfh:Vaimo tuli äsken kotiin ja kertoi että on irtisanottu taloudellisista ja tuotannollisista syistä. Tätä spekuloimme jo viikonloppuna koska myymälän ostoista vastaavalla ei ole mitään tajua hommistaan. Nyt vaan kalahti meitin perheeseen paskasti hoidettu pisnes. Olimme pahasti oikeassa että ei homma toimi.
Tsemppiä.Vaimo tuli äsken kotiin ja kertoi että on irtisanottu taloudellisista ja tuotannollisista syistä. Tätä spekuloimme jo viikonloppuna koska myymälän ostoista vastaavalla ei ole mitään tajua hommistaan. Nyt vaan kalahti meitin perheeseen paskasti hoidettu pisnes. Olimme pahasti oikeassa että ei homma toimi.
Eikös 45 minuuttia tule keskiviikkona?Ettei vaan tainut olla a-studio mistä itsekin katsoin...
Ennemmin harkittisin lotossa voittamista.Tämä poikii jotain parempaa perheeseen. Nyt tehdään radikaaleja ratkaisuja. Lähden ehkä presidenttiehdokkaaksi :thumbup:
Vois tulla joku Räksä ja ostaa pläjäyttää koko kiskan :thumbup:Ennemmin harkittisin lotossa voittamista.
(Tampereella saattais olla myös snägäribisnestä tarjolla ...)
Se on semmonen nakkifakiiri se meiän Räksä .Vois tulla joku Räksä ja ostaa pläjäyttää koko kiskan :thumbup:
Äänestän!Meinaako tämä nyt sitä että ette äänestä?