Otapa nyt itteäs niskasta kiinni ja nosta.PAKTOKMOK!!!
Otapa nyt itteäs niskasta kiinni ja nosta.PAKTOKMOK!!!
Samiksxiii!!!Niin maan väsynyt.
Kyllä aiheutti hihkumista täälläkin! 59!!59!!Vaikka Jacqu ehkä paheksuu niin \o/ KalPan voitosta sekuntia ennen päätössummeria Tapparaa vastaan!!!
Pelataanko pesäpalloa tähän aikaan vuodesta? :frank:Vaikka Jacqu ehkä paheksuu niin \o/ KalPan voitosta sekuntia ennen päätössummeria Tapparaa vastaan!!!
Mitä tiistaina Kuopiohallissa näin, niin pelataan.Pelataanko pesäpalloa tähän aikaan vuodesta? :frank:
Miksi mua kiinnostaisi? :doubtful:Vaikka Jacqu ehkä paheksuu niin \o/ KalPan voitosta sekuntia ennen päätössummeria Tapparaa vastaan!!!
Koska sä oot Hyvinkäältä, senkin ÄÄLIÖ! Tapparakin on Hyvinkäältä, Iso8:kin tietää sen!Miksi mua kiinnostaisi? :doubtful:
Tuo kuva oli päätynyt eilen työmaalle erääseen työpisteeseen. Täällähän on mahdollisesti muitakin forumisteja kuin minä :nope:Dompparin projekti ?
Nojaa, ei foorumi välttämättä ole ainoa lähde (vaikkakin ajoitus on toki hyvä). Melko suosittu kuva tuo on.Tuo kuva oli päätynyt eilen työmaalle erääseen työpisteeseen. Täällähän on mahdollisesti muitakin forumisteja kuin minä :nope:
Eikös Dynamolta tullutkaan virtaaKrapulaisen seesteinen työpäivähkö.