Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Niin maan väsynyt.
Samiksxiii!!!

Rankka työpäivä takana. Työkavereitten keskinäisten suhteiden selvittelyä puoli päivää. Itsehän olen suvaitsevaisuuden multihuipentuma ja siinä sivussa täydellinen esimerkki puolueettomuudesta, joten suvaitsen hankalampiakin ihmisiä ns. toisesta korvasta pihalle -periaatetta hyväksikäyttäen. Olis niiiiin paljon helpompaa ku osais olla välinpitämätön mulkero, mutta kukaan ei ole seppo syntyessään.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vaikka Jacqu ehkä paheksuu niin \o/ KalPan voitosta sekuntia ennen päätössummeria Tapparaa vastaan!!!

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Vaikka Jacqu ehkä paheksuu niin \o/ KalPan voitosta sekuntia ennen päätössummeria Tapparaa vastaan!!!
Kyllä aiheutti hihkumista täälläkin! 59!!59!!

Yksityinen mieliala muutenkin melko mainio. Töissä tuli kiitosta ja hyvää palautetta johdosta. Flunssa vaan meinaa iskeä, se vähän harmittaa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tuo kuva oli päätynyt eilen työmaalle erääseen työpisteeseen. Täällähän on mahdollisesti muitakin forumisteja kuin minä :nope:
Nojaa, ei foorumi välttämättä ole ainoa lähde (vaikkakin ajoitus on toki hyvä). Melko suosittu kuva tuo on.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Töikaverin isä potkassu tyhjää yöllä.. että sillä viisiin

Pistää vähän funtsimaan kun ei se tuota omaa isäukkoa montaa vuotta vanhempi ollut. :dunno:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Kävin näyttämässä lääkärille polvea. Nesteenpoiston seurauksena vierailu päättyi lopulta aika monen näytteen antamiseen. En ihan odottanut tällaista kun matkaan aamulla lähdin, mutta luulisi vaivojen syyn nyt selviävän. Kaipa tässä pitää siis jotenkin huojentunut olla.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Päätä särkee krapula, ensimmäinen yli kuukauteen. Vanhaksi vissiin tulossa, tai sitten vaan toleranssit nollassa..no eilinen olikin toleranssi-torstai, lauantaina sitten jaksaa ehken paremmin Tauskin keikalle, kun tulee lähibaariin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Viimeeks mie olin pelkästään vittuuntunut. Nyt mie olen saatana vihanen!

Vitun vässykät perkele!