Huomenna greenille??Huomenna lekurille varattu 40 minuuttia aikaa, koska MULTIPLE ONGELMIA!
Huomenna greenille??Huomenna lekurille varattu 40 minuuttia aikaa, koska MULTIPLE ONGELMIA!
Vois kai se periaatteessa onnistua...mihkäs aikaan?Huomenna greenille??
Nähdään yhdeksältä nyt aamulla.Vois kai se periaatteessa onnistua...mihkäs aikaan?
Launataina edellisen toisto??Kylläpä yöunet teki hyvää, kun maailma kaatuu niskaan.
Aamulla on taas mukavaa. <3
Ei helvetissä! Korkeintaan, jotkut kevyet.Launataina edellisen toisto??
Nykyistä epäviihtyisämmäksi pääseminen vaatisikin jo paljon.Se tunne kun vierailee entisessä kotikaupungissa ja muistaa kuinka paljon nykyistä viihtyisämpi paikka se on.
Soon Lahi. Sitäpaitsi Hesan stadi on paljon mestampi.Lahti on ihan mesta paikka.
Porissa saletisti natsaa.Ensi kuussa aion matkustaa elämäni ensimmäistä kertaa Poriin. Tai olen mä Porin alueella ollut, mutten muistaakseni kaupungin keskustassa. Oikein jänskättää nähdä, onko kyseinen kaupunki sellainen kuin tietyt jutut kertovat.
Pori? Mietis nyt vähän...Kuinka ankea mesta Lahi oikeen on jos Pori on PALJON viihtyisämpi?
Kotikaupunki =/= synnyinkaupunki?Pori? Mietis nyt vähän...
Olen saavuttanut elämässäni kaiken. Juuri nyt.Kotikaupunki =/= synnyinkaupunki?
Olin siellä ma ja ti. Ja kirosin sen vitun Scnaadikin hevonkuuseen...Lahti on ihan mesta paikka.
Kun ei ole Pori kumpaakaan. Ajokortin myöntöpaikka on ja ko. kaupungissa kävin syntymässä, mutta ei lue passissa.Kotikaupunki =/= synnyinkaupunki?