kouvotsvoni
Banjottu
Jaksamisia.
:thumbup: Vedetääs homokaffet.Moon Lahessa 4.5. Aamupäivä vapaa vielä.
Tyhjään kotiin tuleminen on aluksi kammottavaa, vaikka ... voi se olla helpottavaakin.Tsemppiä Andylle. Pari kk sinkkuna ja rupee olemaan kotona olo yksin ihan jees jo. Juttelee vaan seinille, niin vastakaikua yhtä paljon kuin parisuhteessakin oli.
Friba ja treenireissut pidentyneet kuin ei velvollisuudentunteesta tarvii tulla kotiin mököttämään.
Toki. Omat rasvat!:thumbup: Vedetääs homokaffet.
Ostin eilen pöytäliinan joka ei olisi mennyt parisuhteessa läpi!Tyhjään kotiin tuleminen on aluksi kammottavaa, vaikka ... voi se olla helpottavaakin.
Seinilläkin on korvat. :ahem:
Totta. :ahem: Minun koirani keskusteli 90-luvulla kolmen lähimmän perheenjäsenen menettämisen aiheuttaman murheen. Se huolehti minut ulos ja kävelylle ja antoi ajattelemisen aihetta.Koira on siitä hyvä, että sille juttelu tuntuu astetta vähemmän sekopäiseltä kuin seinille.
:thumbup:Totta. :ahem: Minun koirani keskusteli 90-luvulla kolmen lähimmän perheenjäsenen menettämisen aiheuttaman murheen. Se huolehti minut ulos ja kävelylle ja antoi ajattelemisen aihetta.
Olisipa kissa.Koirien jutut on niin pöljiä, että mieluiten juttelen kissan kans.
Mä voisin kanssa olla. Kissa.Olisipa kissa.
MTV3:lla kissa rullalautailee parhaillaan.Mä voisin kanssa olla. Kissa.
Kuopion Terrassa wannabe-kissa tekee töitä!MTV3:lla kissa rullalautailee parhaillaan.
Tai miltä peilistä tuntuu kun porukka sitä limasilla huulilla pussailee vähän väliä.Onko kukaan ajatellut seiniä? Mille seinistä tuntuu? Niille kyllä puhutaan ja niille puretaan tuntoja jatkuvasti, mutta kukaan ei kysy niiltä mitään eikä kuuntele niiden ajatuksia.