Mielialat ja muut tuntemukset 3

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Toivottavasti se nyt oli se viisastenkivi ja vastoinkäymiset loppuisivat:thumbup::thumbup::thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Itse olen jättänyt tyttäreni heti synnytyksen jälkeen tarkkailuun, ja helvetillisen pelonsekaisin tuntein. Synnytyssalin takaseinä veripisaroita täynnä kuin splatter-leffassa. Pienen hetken pelkäsin menettäväni sekä vaimoni, että lapseni.
Tunnetila on liiankin helppo kuvitella.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Tunnetila on liiankin helppo kuvitella.
Ne on niitä hetkiä, jotka muistaa 10 vuoden jälkeenkin kuin eilinen päivä. Se hetki, kun vaimo kysyy että mitä tapahtuu...ja itse näet että veri lentää n. 5m matkan haarojen välistä takaseinään. Kaikki hyvin, pikku juttu vaan... Sitä painetta ei tajua, ennen kuin sen kokee/näkee. Ja siis verenpaineen lisäksi.

DW

2009-2016
Erityisen kivuliasta seurattavaa ollut tutun hahmon kohtaamat vaikeudet varsinkin saman kaupungin sisällä tarinan alussa. Niin lähellä ja halu olisi ollut auttaa, mutta omatkin keinoni ovat Peräseinäjoella.

Jaksamista Dompparin poppoolle. Kyl kait ajamaankin viel mennään.

Tolerantti

Well-known member
Jospa se nyt kääntyy hyvään päin, niin Tinon kuin vanhempiensa elämä. Kääntyy se.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ne on niitä hetkiä, jotka muistaa 10 vuoden jälkeenkin kuin eilinen päivä. Se hetki, kun vaimo kysyy että mitä tapahtuu...ja itse näet että veri lentää n. 5m matkan haarojen välistä takaseinään. Kaikki hyvin, pikku juttu vaan... Sitä painetta ei tajua, ennen kuin sen kokee/näkee. Ja siis verenpaineen lisäksi.
Epäilemättä. Se venymiskyky on kumma, kuinka pokkana tuollaisessa tilanteessa valehtelee, koska totuuden kertominen olisi vahingollista ja tekisi mieli kiivetä seinille. Jos tuommoisessa tilanteessa alkaisi huutelemaan kaiken menevän päin helvettiä ja varmaan molempien kuolevan, niin mitä siitäkin tulisi? En tiedä.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Siinäpä se onkin. Siksi tuo tunne, kun saa tiukan tilanteen helpotettua tirauttaa sen tipan...

Toivon dompparille, puoliskolle ja pinelle sankarille nyt voimia. Muistakaa pitää toisistanne nyt huolta. Ja itsestään. Kaikki muu on ny paremmaas kärreees.

FO110K

Banned
Nyt siasi sitten onni kääntyä Dompparin poppoolla.
Hienoja uutisia tähän väliin, toivottavasti meno jatkuu suotuisana!

FO110K

Banned
Vituttaa.
Kaveri kun toipuu sairaalassa toilailuistaan, menee toinen kaveri ja vaihtaa hiippakuntaa perhana.
Ei tosin omasta tahdostaan, sairaus vei mukanaan yllättäen, ei kerinnyt leikkaukseen asti.
Silti, ei tää nyt yhtään kiva alku vuodelle ole ollut :frown: