oldez
Well-known member
Leikkaus ohi ja mennyt hyvin. Tino on taas kanssamme.
Leikkaus ohi ja mennyt hyvin. Tino on taas kanssamme.
Voi pientä sankaria.Leikkaus ohi ja mennyt hyvin. Tino on taas kanssamme.
Tunnetila on liiankin helppo kuvitella.Itse olen jättänyt tyttäreni heti synnytyksen jälkeen tarkkailuun, ja helvetillisen pelonsekaisin tuntein. Synnytyssalin takaseinä veripisaroita täynnä kuin splatter-leffassa. Pienen hetken pelkäsin menettäväni sekä vaimoni, että lapseni.
Ne on niitä hetkiä, jotka muistaa 10 vuoden jälkeenkin kuin eilinen päivä. Se hetki, kun vaimo kysyy että mitä tapahtuu...ja itse näet että veri lentää n. 5m matkan haarojen välistä takaseinään. Kaikki hyvin, pikku juttu vaan... Sitä painetta ei tajua, ennen kuin sen kokee/näkee. Ja siis verenpaineen lisäksi.Tunnetila on liiankin helppo kuvitella.
Hieno homma, oikein hieno. Rauma toivottaa kaikkea hyvää leikkauksesta toipumiseen, sekä pienelle Tinolle, että molemmille vanhemmilleen.Leikkaus ohi ja mennyt hyvin. Tino on taas kanssamme.
Sangen mahtava viesti on tämä.Leikkaus ohi ja mennyt hyvin. Tino on taas kanssamme.
Epäilemättä. Se venymiskyky on kumma, kuinka pokkana tuollaisessa tilanteessa valehtelee, koska totuuden kertominen olisi vahingollista ja tekisi mieli kiivetä seinille. Jos tuommoisessa tilanteessa alkaisi huutelemaan kaiken menevän päin helvettiä ja varmaan molempien kuolevan, niin mitä siitäkin tulisi? En tiedä.Ne on niitä hetkiä, jotka muistaa 10 vuoden jälkeenkin kuin eilinen päivä. Se hetki, kun vaimo kysyy että mitä tapahtuu...ja itse näet että veri lentää n. 5m matkan haarojen välistä takaseinään. Kaikki hyvin, pikku juttu vaan... Sitä painetta ei tajua, ennen kuin sen kokee/näkee. Ja siis verenpaineen lisäksi.