Upseeri Jerry Flodin
Kantahenkilökuntaa
Ai sen lisäksi että vaimo on lähtemäsä, töissä vituttaa ja olen alkoholisoitumassa? No on joo.Kiitos. Kiva kun tulit taas käymään. Kaikki ok elämässä?
Ai sen lisäksi että vaimo on lähtemäsä, töissä vituttaa ja olen alkoholisoitumassa? No on joo.Kiitos. Kiva kun tulit taas käymään. Kaikki ok elämässä?
Tuohan kuuluu jokaisen miehen elämän virstanpylväisiin. Ihan peruskauraa :ahem:Ai sen lisäksi että vaimo on lähtemäsä, töissä vituttaa ja olen alkoholisoitumassa? No on joo.
Josko lauantaina isäukon kanssa rämmittäis ralleihin. On vuotta nuorempaa vuosimallia kuin Jonen isä. Kyllä se taas on lähdössä autoilemaan ympäri Suomea kesällä. Varmaan jonkun yön teltassakin nukkuu.Mutta Jonen tapauksen tiimoilta taas päätös vahvistui, että oman faijan kanssa pitää viettää aikaa niin paljon kun vielä ehtii.
Hyvä homma teillä. Faijalla noi nivelreuman kautta tulleet proteesit vei lopulta liikkumakyvyn, kun vielä menivät rikki. 2014 käytiin vielä katsomassa Kolilla äitinsä kotiseutuja ja siellähän faija oli evakossa Helsingissä sodan aikana.Josko lauantaina isäukon kanssa rämmittäis ralleihin. On vuotta nuorempaa vuosimallia kuin Jonen isä. Kyllä se taas on lähdössä autoilemaan ympäri Suomea kesällä. Varmaan jonkun yön teltassakin nukkuu.
On kai, kun support team jaksaa kannustaa! Toivotaan että saa itseensä energiaa ja puhtia. Ja hoitohenkilökunta on hereillä koko ajan. :thumbup:Tino tuottaa TYKS:n lääkäreille ihmetystä ja päänvaivaa. Keuhkon röntgenkuvassa oikea keuhko on edelleen kauttaaltaan lytyssä, mutta stetoskoopilla kuunnellessa sieltä kuuluu hengitysäänet - mitkä myös silmällä havaittavissa rintakehän liikkeistä.
Lisäksi kaverin vointi on hyvää vauhtia menossa parempaan suuntaan, vastoin kaikkia odotuksia. Ei pitäisi olla mahdollista, ilman toisen keuhkon apua.
Eivät tällä hetkellä tiedä mistä on kysymys, joten toistaiseksi odotetaan vaan...jotain.
On se äijä.
Tino tuottaa TYKS:n lääkäreille ihmetystä ja päänvaivaa. Keuhkon röntgenkuvassa oikea keuhko on edelleen kauttaaltaan lytyssä, mutta stetoskoopilla kuunnellessa sieltä kuuluu hengitysäänet - mitkä myös silmällä havaittavissa rintakehän liikkeistä.
Lisäksi kaverin vointi on hyvää vauhtia menossa parempaan suuntaan, vastoin kaikkia odotuksia. Ei pitäisi olla mahdollista, ilman toisen keuhkon apua.
Eivät tällä hetkellä tiedä mistä on kysymys, joten toistaiseksi odotetaan vaan...jotain.
On se äijä.
Kyllä minä antaisin tässä ihan kaikki krediitit sairaalahenkilöstölle sekä supersisukkaalle pojalle.Täällä moni peräänkuulutti ihmettä silloin tilanne oli vaikeimmillaan. Jospa se nyt tapahtui. Ihme.
:thumbup::thumbup::thumbup:Tino tuottaa TYKS:n lääkäreille ihmetystä ja päänvaivaa. Keuhkon röntgenkuvassa oikea keuhko on edelleen kauttaaltaan lytyssä, mutta stetoskoopilla kuunnellessa sieltä kuuluu hengitysäänet - mitkä myös silmällä havaittavissa rintakehän liikkeistä.
On se äijä.