FO110K
Banned
hmm, mun puolesta voit jatkaa tutkintaa vielä vähän kauemmaskin, ja vaikka pysyä sillä tiellä.-Japé- sanoi:Tutkittuani nimimerkin Revolt kirjoittamisen asennetta ja sen rakentavuutta yleisen keskustelujen kannalta, nimimerkin noin 100 edellisen viestin verran, luulen että hänen kannattaisi uudelleen harkita kirjoittamisensa yleistä asennetta, sävyä ja rakentavuutta kanssakirjoittajien kirjoituksia ja yleistä keskustelua kohtaan tai mahdollisesti etsiä kirjoituksilleen sopivampia forumeja, esim. Suomi24, tms. Tämä mm. siksi jottei, hyvän kirjoittamisen etikettejä noudattavien, yleisesti arvostettujen nimimerkkien, kuten Bobakki, tarvitsisi kuluttaa aikaansa nk. provoihin vastaamiseen.
bobakki on arvostettu nimimerkki, mutta ko. topicissa hänen kirjoituksensa on ollut omasta mielestänikin vähän niin ja näin, hirveästi "muistaakseni" tyyppisiä ajatuksia menneiltä vuosikymmeniltä vaikka kuitenkin pitäisi keskittyä siihen millainen ajokulttuuri & liikennekäyttäytyminen ja yleisön asenne näitä kahta kohtaan Suomessa on tällä hetkellä.
tämän tyyppinen aihe aiheuttaa provoilua väkisinkin, mielipiteitä löytyy niin moneen suuntaan kuitenkin,
mutta henk. koht. on todettava että tässää topicissa ei omasta mielestä ole pahoja ylilyöntejä tullut.
(kuitenkin kaikki on aika samalla linjalla aiheen suhteen, vain lopputuloksesta ollut erimielisyyttä,
harvinaista näinkin räjähdysalttiissa aiheessa mun mielestä)
jos tämän topicin kirjoittelun takia suositellaan Revoltille siirtymistä suomi24:n puolelle, niin saa kyllä sitten siirtyä sinne moni muukin, allekirjoittanut mukaan lukien....
Viimeksi muokattu: