Niin, Australiassa.
Tutkimus on suoritettu tasan yhdessä maassa.
Ei tuota voi yleistää suuntaan tai toiseen. Tyypillinen ip-lehtien uutisotsikko.
Niin, Australiassa.
Tutkimus on suoritettu tasan yhdessä maassa.
Ei tuota voi yleistää suuntaan tai toiseen. Tyypillinen ip-lehtien uutisotsikko.
Muita tutkimuksia on tehty muissa maissa, samanmoisin tuloksin.
Onks nekin tehty noin kuin tuo Puolimatka väittää?
Kaikki onnellisuustutkimukset on huuhaata. Ei jokaisen itse määrittelemää asiaa voi oikeasti tutkia ja toisiinsa verrata.
Kaipa ne mittailee koulumenestystä, vaikeuksiin joutumista ja sen sellaista. "Onnellisuustutkimus" oli itse hetkessä harkitsematta keksimäni termi. "Menestystutkimus" tahi "ongelmattomuustutkimus" saattaisivat olla vähintään yhtä oikeaan osuvia termejä.
Niin kyllähän se aika eri asia on mitataanko koulumenestystä vai sitä onko elämäänsä tyytyväinen. Jälkimmäinen lie aika paljon oleellisempi, mutta pahuksen vaikee mitata. Se olis toki suotavaa, ettei rikoksiin sortuis.
Minä oon vuosien mittaan verrannu menestyksekkäästi olevani onnellisempi ihminen kuin Markoj.
Onnea!
Millois tällänen hypoteettinen keskustelu on muka käyty? Naiset 70% keskustelusta hiljaa. GTFO.![]()
Mulle ei tollaiset anteeksipyynnöt riitä. Joku on poltettava roviolla tai ehkä kaksikin.
Mulle ei tollaiset anteeksipyynnöt riitä. Joku on poltettava roviolla tai ehkä kaksikin.
Miksi pitää tehdä uutinen asiasta, jonka näki naamasta jo melbournen olympialaisten aikoihin?
http://time.com/2979399/ian-thorpe-gay/