mìkæl2
Member
- Liittynyt
- 22.11.2000
- Viestit
- 10
Voi hyvä tavaton. Salo on seonnut traumaattisessa suhteessaan 5-kertaiseen maailmanmestariin. Ja vielä mustat renkaat silmien alla.
”Vaikka Michelinit kiinnitettäisiin kylpyammeeseen - se olisi nopeampi ohjus kuin Ferrari Bridgestonella” Olisiko siis viime vuonna McLaren pärjännyt ammeella - jos olisi saanut jatkaa yhteistyötään silloin Bridgestonen kanssa?
Salo lisäksi surkuttelee, että Michael on aivan yksin Bridgestone-renkaittensa kanssa! ”Siinä missä Montoyan ja Räikkönen saavat tavallaan tukea muiltakin Michelin-piloteilta, on Schumi lähes yksin Bridgestonellaan. Rubens Barrichellon apuun hän voi luottaa vain satunnaisesti”
Ilmeisesti kun Ferrarilla ajavaa mestaria, tallia jonne Salo olisi halunnut jäädä ja saavutukset jotka Salon mielestä jäivät häneltä tavoittelematta ei voi arvostella - on kaikki objektiivisuus nyt mahdotonta asian tiimoilta. Ihaillaan vaan niin pirusti niin se tosiasia että Schumacher on tavallinen ihminen unohtuu Salolta taka-alalle.
Ferrari oikein toivomalla toivoi ja myös menetteli niin, että saisi Bridgestonen rengasedun itselleen. Mm McLaren savustettiin ulos palvelun kangerrellessa tai suorastaan Ferrari-Bridgestone akselin salatessa rengaskehitystä ja harhauttaessa McLarenia luulemaan renkaista muuta kun mitä sitten sai. Samaten tämä parivaljakko ei paljoa kuunnellut muitakaan asiakkaitaan joille selvisi mm hetki sitten alkukesästä uusien renkaiden olemassaolo joilla Ferrari oli ajanut jo kaksi kisaviikonloppua aiemmin. Saati paljonko Ferrari niitä oli jo testannut.
Michael on aivan YKSIN. Niinpä niin. Aivan yksin omassa palkkatasossaan. Yksin kuskina jolle valitaan kakkoskuski jolloin häntä kuunnellaan valinnoissa - ja nämä laaditaan vielä sopimuksin. Yksin kuskina jolle koko talli ja sen kehitysosasto rakentaa autoa ja jolle varikkoväki aina muistaa taputtaa hänen saavuttua varikolle testikierrokseltaan. Ja nyt vielä ihan yksin näillä kelvottomilla Bridgestone-renkaillaankin. Schumacher on myös yksin henkilö, joka on kokenut sielullisen ruumiista irtoamisen pelkällä jalan murtumisella. Schumi on myös yksin silloin kun Ferrarille menee hyvin. Silloinhan ansiot siitä ovat hänen.
Koko alkukausi meni Williamsin uuden auton kehittelyssä, ennen kuin se sai renkaat toimimaan siinä haluamallaan tavalla. Ja auton toimimaan näiden renkaiden kanssa. Koko viime vuosi meni McLarenilta ennen kuin se sai autonsa balanssiin uusien renkaittensa kanssa. Sitten kiellettyjen epäsymmtristen urien joiden avulla talven testit kylläkin sujuivat. Ja Renault sai Alonsonsa vauhtiin vasta kun se lainasi ripustusgeometrian Micheliniltä - jota tämä rengasvalmistaja toki tarjosi muillekin asiakkailleen. Nyt sitten Maranellon valimosto tuotettu kylpyamme kuitenkin olisi heti kärjessä kunhan saisi Michelinit.
Olehan Mika Salo itsellesi kerrankin rehellinen. Ei - ei tarvitse tehdä mitään tiliä minun mielestäni ihan kunniakkaasta kilpa-autoilijan urastasi. Itselläni ei ole mitään siihen verrattavaa uran varjoakaan. En siis tarkoita mitään menetettyjä Ferrari-mahiksia enkä muuta traumaa. Tarkoitin sitä, että Sinä varmasti tarkoitit puolestaan sitä, että Ferrari pärjäisi jos kilpailijoilta vain otettaisiin Michelin-renkaat pois. Ja Ferrari testaisi heille jälleen heidän renkaansa.
Michael voisi tehdä testit vaikka ihan yksin. Nekin.
<small>[ 26-08-2003, 13:59: Message edited by: mikæl ]</small>
”Vaikka Michelinit kiinnitettäisiin kylpyammeeseen - se olisi nopeampi ohjus kuin Ferrari Bridgestonella” Olisiko siis viime vuonna McLaren pärjännyt ammeella - jos olisi saanut jatkaa yhteistyötään silloin Bridgestonen kanssa?
Salo lisäksi surkuttelee, että Michael on aivan yksin Bridgestone-renkaittensa kanssa! ”Siinä missä Montoyan ja Räikkönen saavat tavallaan tukea muiltakin Michelin-piloteilta, on Schumi lähes yksin Bridgestonellaan. Rubens Barrichellon apuun hän voi luottaa vain satunnaisesti”
Ilmeisesti kun Ferrarilla ajavaa mestaria, tallia jonne Salo olisi halunnut jäädä ja saavutukset jotka Salon mielestä jäivät häneltä tavoittelematta ei voi arvostella - on kaikki objektiivisuus nyt mahdotonta asian tiimoilta. Ihaillaan vaan niin pirusti niin se tosiasia että Schumacher on tavallinen ihminen unohtuu Salolta taka-alalle.
Ferrari oikein toivomalla toivoi ja myös menetteli niin, että saisi Bridgestonen rengasedun itselleen. Mm McLaren savustettiin ulos palvelun kangerrellessa tai suorastaan Ferrari-Bridgestone akselin salatessa rengaskehitystä ja harhauttaessa McLarenia luulemaan renkaista muuta kun mitä sitten sai. Samaten tämä parivaljakko ei paljoa kuunnellut muitakaan asiakkaitaan joille selvisi mm hetki sitten alkukesästä uusien renkaiden olemassaolo joilla Ferrari oli ajanut jo kaksi kisaviikonloppua aiemmin. Saati paljonko Ferrari niitä oli jo testannut.
Michael on aivan YKSIN. Niinpä niin. Aivan yksin omassa palkkatasossaan. Yksin kuskina jolle valitaan kakkoskuski jolloin häntä kuunnellaan valinnoissa - ja nämä laaditaan vielä sopimuksin. Yksin kuskina jolle koko talli ja sen kehitysosasto rakentaa autoa ja jolle varikkoväki aina muistaa taputtaa hänen saavuttua varikolle testikierrokseltaan. Ja nyt vielä ihan yksin näillä kelvottomilla Bridgestone-renkaillaankin. Schumacher on myös yksin henkilö, joka on kokenut sielullisen ruumiista irtoamisen pelkällä jalan murtumisella. Schumi on myös yksin silloin kun Ferrarille menee hyvin. Silloinhan ansiot siitä ovat hänen.
Koko alkukausi meni Williamsin uuden auton kehittelyssä, ennen kuin se sai renkaat toimimaan siinä haluamallaan tavalla. Ja auton toimimaan näiden renkaiden kanssa. Koko viime vuosi meni McLarenilta ennen kuin se sai autonsa balanssiin uusien renkaittensa kanssa. Sitten kiellettyjen epäsymmtristen urien joiden avulla talven testit kylläkin sujuivat. Ja Renault sai Alonsonsa vauhtiin vasta kun se lainasi ripustusgeometrian Micheliniltä - jota tämä rengasvalmistaja toki tarjosi muillekin asiakkailleen. Nyt sitten Maranellon valimosto tuotettu kylpyamme kuitenkin olisi heti kärjessä kunhan saisi Michelinit.
Olehan Mika Salo itsellesi kerrankin rehellinen. Ei - ei tarvitse tehdä mitään tiliä minun mielestäni ihan kunniakkaasta kilpa-autoilijan urastasi. Itselläni ei ole mitään siihen verrattavaa uran varjoakaan. En siis tarkoita mitään menetettyjä Ferrari-mahiksia enkä muuta traumaa. Tarkoitin sitä, että Sinä varmasti tarkoitit puolestaan sitä, että Ferrari pärjäisi jos kilpailijoilta vain otettaisiin Michelin-renkaat pois. Ja Ferrari testaisi heille jälleen heidän renkaansa.
Michael voisi tehdä testit vaikka ihan yksin. Nekin.
<small>[ 26-08-2003, 13:59: Message edited by: mikæl ]</small>