Ei tallipääliköt muistele 20v takaisia tapahtumia FormulaFordeissa. Muuten ne kaivelis Frenzeniäkin esiin, eikös se ollut urheiluautoissa Schummelia nopeempiFinn75 sanoi:Formula Fordeissa muistaakseni..
Ett silleen!!!!!!!!1
Ei tallipääliköt muistele 20v takaisia tapahtumia FormulaFordeissa. Muuten ne kaivelis Frenzeniäkin esiin, eikös se ollut urheiluautoissa Schummelia nopeempiFinn75 sanoi:Formula Fordeissa muistaakseni..
Jep jep... Pointti on se että uudet kuskit pyytävät schumilta nimmareita kun taas vanhat parrut tietävät että mies on lyötävissä... :ahem:jaska sanoi:Ei tallipääliköt muistele 20v takaisia tapahtumia FormulaFordeissa. Muuten ne kaivelis Frenzeniäkin esiin, eikös se ollut urheiluautoissa Schummelia nopeempi
Ett silleen!!!!!!!!1
Juu! Kimi ja Monty on osottanut, että kuvia kumarrellaan. Alonsokin on ollut aivan helisemässä...Finn75 sanoi:Jep jep... Pointti on se että uudet kuskit pyytävät schumilta nimmareita kun taas vanhat parrut tietävät että mies on lyötävissä... :ahem:
Juu en laske noita onnistuneita löytöjä tähän... Tosin Alonso ei tällä hetkellä vakuuta.. Taitaa tippua niinkuin Button aikanaan...jaska sanoi:Juu! Kimi ja Monty on osottanut, että kuvia kumarrellaan. Alonsokin on ollut aivan helisemässä...
hmmm. tai sitten ei!
Onko kukaan muuten nähnyt tuota Salo-huhua missään KV-mediassa?
Ett silleen!!!!!!!!1
hmmm... Jaguar tekee ensivuonna kovan nousun kun Salo ei halua ajaa siellä. Sitten voidaankin taas jauhaa että: "Kyllä ne mua pyysi ajamaan mutta mä kieltäydyin"- Jaguar on poissuljettu vaihtoehto, Salo vahvistaa Iltalehdelle.
Hmjaa, muistelin vain, että tallin ehdottama palkka ei olisi Salolle riittänyt. Muisti siis petti... Tai ehkä ennemminkin Salon ylimielinen asenne vaikutti muistikuviinkin jo.Aiwinar sanoi:Itse taas veikkaan, että joku sekoittaa asiat amerikan sarjoihin kun Mika ei halunnut olla maksukuljettaja vaan halusi palkkaa työstään. Siksi tallipaikka sinne kariutukin.
Ainakin on mustaa valkoisella.Finn75 sanoi:hmmm... Jaguar tekee ensivuonna kovan nousun kun Salo ei halua ajaa siellä. Sitten voidaankin taas jauhaa että: "Kyllä ne mua pyysi ajamaan mutta mä kieltäydyin"