Mika Salokin palaamassa Formula ykkösiin?!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Finn75 sanoi:
Formula Fordeissa muistaakseni..
:D :D :D Ei tallipääliköt muistele 20v takaisia tapahtumia FormulaFordeissa. Muuten ne kaivelis Frenzeniäkin esiin, eikös se ollut urheiluautoissa Schummelia nopeempi :D
Ett silleen!!!!!!!!1

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
jaska sanoi:
:D :D :D Ei tallipääliköt muistele 20v takaisia tapahtumia FormulaFordeissa. Muuten ne kaivelis Frenzeniäkin esiin, eikös se ollut urheiluautoissa Schummelia nopeempi :D
Ett silleen!!!!!!!!1
Jep jep... Pointti on se että uudet kuskit pyytävät schumilta nimmareita kun taas vanhat parrut tietävät että mies on lyötävissä... :ahem:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Finn75 sanoi:
Jep jep... Pointti on se että uudet kuskit pyytävät schumilta nimmareita kun taas vanhat parrut tietävät että mies on lyötävissä... :ahem:
Juu! Kimi ja Monty on osottanut, että kuvia kumarrellaan. Alonsokin on ollut aivan helisemässä...

hmmm. tai sitten ei!

Onko kukaan muuten nähnyt tuota Salo-huhua missään KV-mediassa?
Ett silleen!!!!!!!!1

Sam.S.Walken

alias SSW
Sijainti
Espoo, Suomi
Odottelen että milloin Keke julkistaa oman sopimuksensa Williamsille. Kun näyttää siltä, että muutkin suomalaiset F1 kuskit ovat palaamassa...

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
jaska sanoi:
Juu! Kimi ja Monty on osottanut, että kuvia kumarrellaan. Alonsokin on ollut aivan helisemässä...

hmmm. tai sitten ei!

Onko kukaan muuten nähnyt tuota Salo-huhua missään KV-mediassa?
Ett silleen!!!!!!!!1
Juu en laske noita onnistuneita löytöjä tähän... Tosin Alonso ei tällä hetkellä vakuuta.. Taitaa tippua niinkuin Button aikanaan...

Miettikää miten kalliiksi käy Klien, Pantano ja Massa tiimeilleen. Esim massa vs. fisi tukee täysin vanhojen parrujen palkkaamista.

Viime vuonna kalliiksi kävi eri tyyppejä. Eli kokemusta tarvitaan...

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
BREAKING NEWS -varmaa tietoa-

- Jaguar on poissuljettu vaihtoehto, Salo vahvistaa Iltalehdelle.
hmmm... Jaguar tekee ensivuonna kovan nousun kun Salo ei halua ajaa siellä. Sitten voidaankin taas jauhaa että: "Kyllä ne mua pyysi ajamaan mutta mä kieltäydyin"

vileda

Well-known member
Sijainti
Oulu
Aiwinar sanoi:
Itse taas veikkaan, että joku sekoittaa asiat amerikan sarjoihin kun Mika ei halunnut olla maksukuljettaja vaan halusi palkkaa työstään. Siksi tallipaikka sinne kariutukin.
Hmjaa, muistelin vain, että tallin ehdottama palkka ei olisi Salolle riittänyt. Muisti siis petti... Tai ehkä ennemminkin Salon ylimielinen asenne vaikutti muistikuviinkin jo. :)

Sinänsä olisi mukavaa Salo nähdä F1-varikolla jälleen vitsailemassa. Toisi hieman eloa sinnekin. Nyky-F1:set kun on niin totista vääntöä - kaikkien pitää olla totisia ja siveellisiä mainosnukkeja etukäteen väkisin väännettyine vitseineen. ;)

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Re: BREAKING NEWS -varmaa tietoa-

Finn75 sanoi:
hmmm... Jaguar tekee ensivuonna kovan nousun kun Salo ei halua ajaa siellä. Sitten voidaankin taas jauhaa että: "Kyllä ne mua pyysi ajamaan mutta mä kieltäydyin"
Ainakin on mustaa valkoisella.