JVR
Banned
Suomen wikipediaan lisätty jo Salo Ferrarin 4. testaajaksi.Ferrarilla on varmasti enemmänkin, Scuderia Ferrarin (siis F1-tallin) testaajamäärään Salon pesti ei vaikuta, joten heitä lienee kolme.
Suomen wikipediaan lisätty jo Salo Ferrarin 4. testaajaksi.Ferrarilla on varmasti enemmänkin, Scuderia Ferrarin (siis F1-tallin) testaajamäärään Salon pesti ei vaikuta, joten heitä lienee kolme.
Mullon epäilykseni siitä, kuka lisäyksen on tehnyt...Suomen wikipediaan lisätty jo Salo Ferrarin 4. testaajaksi.
Mustakari. Erkki vissiin lisäs Ferrari artikkeliin jo arvuutuksensa siitä, mitä auton osa-alueita Salo pystynee parantamaan Suzukan testillään. Eki korjasi samalla myös vuoden 1997 maailmanmestariksi Damon Hillin ja lisäsi omaan seiväshyppyennätykseensä 10 senttiä.Mullon epäilykseni siitä, kuka lisäyksen on tehnyt...
Kyllä.Mustakari. Erkki vissiin lisäs Ferrari artikkeliin jo arvuutuksensa siitä, mitä auton osa-alueita Salo pystynee parantamaan Suzukan testillään. Eki korjasi samalla myös vuoden 1997 maailmanmestariksi Damon Hillin ja lisäsi omaan seiväshyppyennätykseensä 10 senttiä.
Noo huhhuh. Näemmä menee vakavasti otettavat ihmisetkin välillä sekaisin.Suomen wikipediaan lisätty jo Salo Ferrarin 4. testaajaksi.
Aika monet foorumilaisista ymmärsivät heti suunnan, mistä uutisessa oli kysymys. Se yllätti, että erään tunnetun median F1 -asiantuntija epäili kyseessä olevan Ferrarin hätähuuto.Luca di Monzehomolo kattonut virittäjiä ja miettinyt että siinä on suomalainen joka antaa kunnon palautetta autoista, ja selkeesti numeroilla!
Salo vaan marssii maranelloon ja heittää et "Moi,mä oon Mika! onks tässä jotain mitä mun pitää tietää tästä"
Niin perus Saloa, vittu mikä urpo. Säännötkin kieltää alle 2 vuotta vanhalla autolla ajamisen, mutta selittää paskaa huulet ruskeina Korkojen Kera ohjelmassa. Päätti keulia oikein kunnolla kun muijat eivät sääntöjä tiedä.Valehteli siis loppuun asti ajavansa viime vuoden autolla, vaikka tälle ei todellisuudessa ollut kai mitään mahdollisuuksia. Uskomaton jätkä :nope: