Mikä vittu siinä oikein on..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FW08
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Että lähes kaikki jäähyn saaneet ulkoistavat syyn jäähystä jäähyn antaneelle taholle.

Viisaammat vastatkoot.

En tiedä vikä siinä on.

Varmaan intternettikeskustelun sisältämä mustavalkoisuus aiheuttaa sokeutta omalle typeryydelle.

Eiks tuo oo ihan yleistä muuallakin? Lätkäottelussa rankun saanut levittelee käsiään ja vakuuttelee "ei ollu mitään" ja potkupalloilussa, kun kaveri vetää lipat, niin "pallo välissä!".
Ja tuomari on nuija, jos ei usko.

Ennnole aivan varma, mutta oletettavasti tähän liittyvät jollainsakkin tapaa:
-Pori
-Salaliitto
-Liitovarjo-oravat

Täytyy tutkia.

Ajattelin tulla postaamaan vaikkapa kikkelikuvan tähän kohtaa just näin:
Mutta kun en sitten bannin pelossa uskaltanutkaan niin joudutte kuvittelemaan jonkun härskin kikkelikuvan ihan ite.

Ei hitto, jätkät miettii jotain kikkeleitä. Homot.

On se nyt saatana että pitäis sen rajattoman vallan lisäksi saada rajaton koskemattomuus!

Reklamoin!

En ole saanut mitään vittua jäähyistäni!:mad:

Paheksun syvästi!:(

Että lähes kaikki jäähyn saaneet ulkoistavat syyn jäähystä jäähyn antaneelle taholle.

Viisaammat vastatkoot.

Asiaan voi vaikuttaa se, että toiset saavat jäähyjä ilman pätevää syytä. Näin ainakin tällä foorumilla on kohdalle sattunut.

Asiaan voi vaikuttaa se, että toiset saavat jäähyjä ilman pätevää syytä. Näin ainakin tällä foorumilla on kohdalle sattunut.

Tässä on nyt jokin väärinkäsitys. Se mihin viittaat ilmauksella "ilman pätevää syytä" kääntynee kai arkisemmalle kotimaiselle kielelle suunnilleen muotoon "kun mun mielestä mulle ainakaan ei pitäis".

Tässä on nyt jokin väärinkäsitys. Se mihin viittaat ilmauksella "ilman pätevää syytä" kääntynee kai arkisemmalle kotimaiselle kielelle suunnilleen muotoon "kun mun mielestä mulle ainakaan ei pitäis".

Jos sääntöjen noudattaminen kirjaimellisesti tarkoittaa pätevää syytä banskulle, niin ok sovitaan sitten niin ja toivotaan että modet täällä vaihtuvat mahdollisimman nopeasti..

Jos sääntöjen noudattaminen kirjaimellisesti tarkoittaa pätevää syytä banskulle, niin ok sovitaan sitten niin ja toivotaan että modet täällä vaihtuvat mahdollisimman nopeasti..

Ennen toimimista tulee ymmärtää säännön merkitys. Tahon, joka ei säännön merkitystä ymmärrä, lienee parasta pidättäytyä ko. toimesta.