Kakenstain
Wololo
- Liittynyt
- 1.4.2009
- Viestit
- 649
Käsi ylhäällä!Ja Kimin ja Heik...:doubtful: onko Heikillä täällä faneja? Kuka tunnustaa, käsi ylös?
Käsi ylhäällä!Ja Kimin ja Heik...:doubtful: onko Heikillä täällä faneja? Kuka tunnustaa, käsi ylös?
Ei varmaankaan tällä hetkellä montaa. Mutta niitä ilmestyy tuhansia sinä (oletettuna) päivänä kun Heikki löytää itsensä kärkikamppailuista.Ja Kimin ja Heik...:doubtful: onko Heikillä täällä faneja? Kuka tunnustaa, käsi ylös?
Joltain osin samaa mieltä.ruman näköset autot. palataanpas takaisin niihin 2000-luvun alun aerodynaamiikka sääntöihin miksei myös moottorienkin osalta.
Ja niitä ohituksia synt... eiku hetkinen, ei synnykään.ruman näköset autot. palataanpas takaisin niihin 2000-luvun alun aerodynaamiikka sääntöihin miksei myös moottorienkin osalta.
Melkein samaa mieltä, mutta olen jo niin tottunut nykyisiin että ne on jo kauniin näköisiä. Kunhan ei liikaa vertaile vanhoihin.ruman näköset autot.
:doubtful::doubtful::doubtful::thumbfh::nope:Lisään listaan vielä Vettelin etusormen :thumbup:
Näytä liitetiedosto 11815
yritin keksiä lisää mutta aika hyvin sait ne."Kovalainen there. What can this man do? On a charge. Battle has been joined. Is it going to be good enough? Over the hill. Off the track now. Into the gravel trap. That man. Kovalainen. Out of the session. That's not what he wanted."
:thumbfh:
Tuo kyseinen pätkähän on Atlakselta, mutta lisää fraaseja on vaikka kuinka paljon.yritin keksiä lisää mutta aika hyvin sait ne.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1463299&postcount=1Ei varmaankaan tällä hetkellä montaa. Mutta niitä ilmestyy tuhansia sinä (oletettuna) päivänä kun Heikki löytää itsensä kärkikamppailuista.
Hmm. Kuulostaa erikoiselta. Voisin kuvitella, että jossain ovaaliradalla aliohjausInsinöörit on aina sanoneet että aliohjaava on parempi. Nykyään taitaa kuskeilla olla asiaan aiempaa vähemmän sanomista, vaikka kokisivatkin pystyvänsä ajamaan yliohjaavammalla kovempaa.
Ja niin, että vetävissä pyörissä on pitoa.Eiköhän perustu siihen että aerodynamiikka toimii parhaiten kun autoa viedään keula edeltä.
Yliohjaaminen ja pakittaminen on eri asia!!! :alppu:Eiköhän perustu siihen että aerodynamiikka toimii parhaiten kun autoa viedään keula edeltä.
Tähän eri.. Saari on paras suomalainen formulaselostaja (Kyllösen ohella :wink: ) JJ on kommentaattorina myös vähintään kohtuullinen.
Salo olisi parempi minusta (no miksei myöskin Keke?), ainakin silloin kun ei kuulosta tolkuttoman krapulaiselta...muistankohan omiani, vai tämän tapahtuman jälkeen ei olisi ollut vieraana enää selostuskopissa? Niin ja siis tarkoitan Saloa, en Kekeä.Tähän eri.. Saari on paras suomalainen formulaselostaja (Kyllösen ohella :wink: ) JJ on kommentaattorina myös vähintään kohtuullinen.
Keke nyt on ihan ylivoimainen ykkönen, mutta eihän Maikkari pysty saksalaisten korvausten kanssa kilpaileman.Salo olisi parempi minusta (no miksei myöskin Keke?), ainakin silloin kun ei kuulosta tolkuttoman krapulaiselta...muistankohan omiani, vai tämän tapahtuman jälkeen ei olisi ollut vieraana enää selostuskopissa? Niin ja siis tarkoitan Saloa, en Kekeä.
Onkos Mikalla ajohommia selostuksen lisäksi? ...no sitä en kyllä ihmettele, jotta Tomi Tuomisen päihitti. Harva jutuistaan tai asiantumuksesta pitikään kauan... No olihan se uutta Kyllösen jälkeen, mutta aika vähemmistössä olleet häntä kaivanneet.Keke nyt on ihan ylivoimainen ykkönen, mutta eihän Maikkari pysty saksalaisten korvausten kanssa kilpaileman.
Salosta on jäänyt mielikuva, että veti homman jotenkin löysin rantein, vain tulemalla paikalle. Ei Keke kyllä varmaan paljon enempää tehnyt, mutta mies nyt vain on niin rutinoitunut tuohon hommaan ja ymmärtää miten mediassa toimitaan (olihan mies muutenkin ajan hermolla Nicon takia). Ja oli oma-aloitteisempi puheenvuoron ottamisessa.
Se on hyvää JJ:ssäkin. Mies on kakkosselostaja eikä pelkkä kommentaattori. Maneereita on paksulti, mutta saa sitä vähän persoona ollakin.
Silloin tällöin tietysti vaihtelukin olisi ihan mukavaa. Mika Mäki muuten hanskasi oikein ansiokkaasti kommentoinnin Tomi Tuomisen parina Canal+:lla F3- ja DTM-kisoissa.