Se minullakin tulee ensimmäisenä mieleen!Moe Szyslak sanoi:Jotenkin Keijon Las Vegasin kisa on se unohtumattomin. :thumbup:
:eek!:Vesku sanoi:Ekaa kertaa paikan päällä Unkarissa 1997. La-aamuna talsittiin vielä viimeisiä satoja metrin kohti rataa ( ei nähty vielä kunnolla rataa) ja ensimmäiset autot lähti harjoittelukierroksille. Varmaan jonossa noin 10 autoa ja kaasu auki varikon portin jälkeen. Mieleenpainuva moottoreiden sinfonia!
Taisi olla Keke joka ensin pelästyi. :ahem:Ma sanoi:Mikan toinen mestaruus. Kyllönen jo luuli auton sammuvan viimeseen shikaaniin, ja sen jälkeen emä huuto.
Muistaakseni meni jotenkin näin:hannu^ sanoi:Taisi olla Keke joka ensin pelästyi. :ahem:
Mä olin just tullu Jyskälästä Hyvinkäälle ja tuo tuli kuultua TV-uutisista. Radion "Musiikkia ja urheilua" ei edes seurannut koko kisaa...McMike sanoi:Erityisesti on¨jäänyt mieleen kun 1982 olimme matkalla Jyväskylän Suurajoista kotiin Kemiin ja kuuntelimme radiosta Keken voittaneen Sveitsin osakilpailun.
Uutisissa tuo mainittiin tyyliin:" Suomen Keke Rosberg on voittanut Formula 1 Sveitsin osakilpailun, joka ajettiin Dijonissa."ettelbruck sanoi:Mä olin just tullu Jyskälästä Hyvinkäälle ja tuo tuli kuultua TV-uutisista. Radion "Musiikkia ja urheilua" ei edes seurannut koko kisaa...
Kuuluisa ZeiZein auton suuttimista nousee savua -kilpailu Imolassa. Vähintäänkin hämmentävä kisa kaiken kaikkiaan.Markus Sytelä sanoi:Unohtumattomimpia ovat kaikki ne kisat, kun tuli vuonna -93 katseltua ja mietittyä, että missä on JJ? JJ ajoi Sauberilla : auto oli musta. Siinä oli punaiset tai oranssit peilit. Joskus sen siellä näin. Useimmiten en. Katsoin kun autot kiersivät rataa ja onneksi tilanneseurannasta näin millä sijalla JJ oli. Mieleen muistuu se kerta, kun JJ ei edes selvinnyt maaliin, mutta pääsi kisan tulosluettelossa neljänneksi. Ehkä se on mieleenpainuvin kaikista. JJ nousi autosta radan reunalla ja lähti apostolinkyytiä menemään, kunnes sai kyydin joltain toiselta kuskilta, olisiko ollut Johnny Herbert. Sitten JJ heilutti iloisena neljännen sijansa johdosta, ja me kaikki naureskelimme, että mitä iloa on nelostilasta, etenkään kun ei ajanut edes maaliin, ja isäni ihmetteli suuresti kuinka voi olla neljäs jos ei aja edes maaliin.