Mä taas haluaisin päästä eläkkeelle jo 30 vuotiaana varsinkin jos mulle olisi taattu hyvä eläke, jolla pystyisin kustantamaan elintyylini.patriot sanoi:Eläke on se suurin tappaja!
Moni haaveilee eläkepäivistä ja sitten kun pääsee eläkkeelle niin tylsistyy, kun tajuaa että ei ole mitään tekemistä. Ainakaan sellaista mistä saisi riittävää tyydytystä. Toki riippuu ihmisestä, mutta ainakaan minä en näe itseäni eläkkeellä nelikymppisenä. Haluan tehdä jotain oikeasti enkä vain näperellä jonkun harrastuksen parissa. Työtahtia voi aina hidastaa ja työpaikkaa vaihtaa. Eläkeiät ovat pitenemässä ja näen itseni hyvin mukana työelämässä jonnekkin 68-70 vuoteen asti. Tosin voi olla, että kuolema kerää ennen sitä.
Kyllä mä tekemistä keksisin, alkaisin harrastaa kaikke mikä kiinnostaa, rakentelisin veneitä ja autoja, kiertäisin maailmaa ja vaikka perustaisin oman yrityksen.
Pitäähän tavoitteita olla. :ahem: Häkkisen ura olisi ihanne, tekisi kolmekymppiseksi mitä tykkää, lähtee sitten eläkkeelle sellaisen tilisaldon kanssa, ettei koko loppuelämänä tartte mitään tehdä.
Miten muuten vaikuttaa puolustusvoimien eläkkeeseen, jos vaikka perustaa oman yrityksen eläkeoloaikanaan?