Sinäputki
Troll
Eminemin Shake That lienee samaa sarjaa.Se biisi saa mut sekasin! Aivan mahtava! Tekee mieli tanssia ja pyörittää bebaa!
Eminemin Shake That lienee samaa sarjaa.Se biisi saa mut sekasin! Aivan mahtava! Tekee mieli tanssia ja pyörittää bebaa!
Kari Tapion Juna kulkee ja johan beba hytkyy.Hei toinen hyvä on Ayla -Angelfalls! Käykääs kuuntelee ja jo tekee mieli! Mut muistakaa sheikkaa kädet ylhäällä!
No kait se kahden markan trance joillain toimii.Hei toinen hyvä on Ayla -Angelfalls! Käykääs kuuntelee ja jo tekee mieli! Mut muistakaa sheikkaa kädet ylhäällä!
Iskevätkö samalla kämmenen silmien peitteeksi?Tää toimii kans Pussycat Dolls - Don`t Cha! :wink: On se kyl aina kiva clubil käymäs loksauttaa ihmisten suut auki! :thumbup:
Eh! Eivät vaan pyytävät numeroani. Olen aikoinani esiintynyt erilaisissa tanssiryhmissä.Iskevätkö samalla kämmenen silmien peitteeksi?
Nyt olet liian vanha ja rupsahtanut?Olen aikoinani esiintynyt erilaisissa tanssiryhmissä.
En tod. Nainen hienoimmassa iässä nyt! :thumbup: Uudet haasteet edessä!Nyt olet liian vanha ja rupsahtanut?
Soot rupsahtanut jo.En tod. Nainen hienoimmassa iässä nyt! :thumbup: Uudet haasteet edessä!
kuule Timanfaya! kun sinä olit vielä tuskanen jomotus isäsi palleissa ,minä poika päästelin menemään tunturirallia.En tod. Nainen hienoimmassa iässä nyt! :thumbup: Uudet haasteet edessä!
Poekka! Eipäs isotella! Jos oot vuonna 88 syntynyt niin olen sua vanhempikuule Timanfaya! kun sinä olit vielä tuskanen jomotus isäsi palleissa ,minä poika päästelin menemään tunturirallia.
Eli kurppa, kuten jo äskösessä postauksessa mainitsin.Poekka! Eipäs isotella! Jos oot 88 olen sua vanhempi
Oletan 88-vuotiaan, ja varsinkin sitä vanhemman olevan jo lievähkösti rupsahtanut. Varma asiastani en toki ole.Poekka! Eipäs isotella! Jos oot 88 olen sua vanhempi