kouvotsvoni
Banjottu
Jatkokysymys: Sotilasarvo lopussa vai alussa?
Minä veikkaan joka tapauksessa alokasta ja väitän, että en voi olla väärässä.
Minä veikkaan joka tapauksessa alokasta ja väitän, että en voi olla väärässä.
Tunnettu siis jatkossa paremmin herra tonniaamuna.Originally posted by Jankki:
<STRONG>Juu, mää oon ny jääkäri mut ens v.loppuna jo aliupseerioppilas </STRONG>
oikea aamukasa.Originally posted by Kalevi:
<STRONG>
Tunnettu siis jatkossa paremmin herra tonniaamuna. </STRONG>
Asiameininkiä. Pieni kuitti Jankille lienee paikallaan, vai?Originally posted by Jacques:
<STRONG>Oikea vastaus on tykkimies, linja tulenjohto ja kotiudun 4.1.2002</STRONG>
Asiallista, mutta vielähän Korpraali on mahdollista olla. Särmäät vain hieman... tai olet oikeassa paikassa.Originally posted by Jacques:
<STRONG>Oikea vastaus on tykkimies, linja tulenjohto ja kotiudun 4.1.2002</STRONG>
Jep jep, korpraali musta voi viäl tulla..Originally posted by RK-62:
<STRONG>
Asiallista, mutta vielähän Korpraali on mahdollista olla. Särmäät vain hieman... tai olet oikeassa paikassa.</STRONG>
Jeps, tänään pääsin viikon joululomalle. Perskeles ku jäi 4 kuntsaria liian vähän saavutettua niin mun pitää viel 4 aamuks mennä takas kasarmille. No kaipa se viina uppoo kiduksiin 11 aamun kuluttua siltikin!Originally posted by Jankki:
<STRONG>Jeps, tänään tuli alikessun natsat. Perskeles ku jäin pari pojoo kurssin priimuksesta. Noo kaippa ne kessun natsat irtoo täs viel joskus.</STRONG>
Minäpä olin mutta en silti saanut kessun natsoja. Sattui näet komppanian päällikkö vaihtumaan, enkä oikein arvostanut uutta...Originally posted by Jankki:
<STRONG>Jeps, tänään tuli alikessun natsat. Perskeles ku jäin pari pojoo kurssin priimuksesta. Noo kaippa ne kessun natsat irtoo täs viel joskus.</STRONG>