Mikä vittu siinä oikein on..?

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Että lähes kaikki jäähyn saaneet ulkoistavat syyn jäähystä jäähyn antaneelle taholle.

Viisaammat vastatkoot.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
En tiedä vikä siinä on.

Varmaan intternettikeskustelun sisältämä mustavalkoisuus aiheuttaa sokeutta omalle typeryydelle.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Eiks tuo oo ihan yleistä muuallakin? Lätkäottelussa rankun saanut levittelee käsiään ja vakuuttelee "ei ollu mitään" ja potkupalloilussa, kun kaveri vetää lipat, niin "pallo välissä!".
Ja tuomari on nuija, jos ei usko.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ennnole aivan varma, mutta oletettavasti tähän liittyvät jollainsakkin tapaa:
-Pori
-Salaliitto
-Liitovarjo-oravat

Täytyy tutkia.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ajattelin tulla postaamaan vaikkapa kikkelikuvan tähän kohtaa just näin:
Mutta kun en sitten bannin pelossa uskaltanutkaan niin joudutte kuvittelemaan jonkun härskin kikkelikuvan ihan ite.










Ei hitto, jätkät miettii jotain kikkeleitä. Homot.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
On se nyt saatana että pitäis sen rajattoman vallan lisäksi saada rajaton koskemattomuus!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Reklamoin!

En ole saanut mitään vittua jäähyistäni!:mad:

Paheksun syvästi!:(
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Olen samaa mieltä kaikkien toikkiin kirjottaneiden kanssa siitä, että vika on Pyryfin.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Että lähes kaikki jäähyn saaneet ulkoistavat syyn jäähystä jäähyn antaneelle taholle.

Viisaammat vastatkoot.
Asiaan voi vaikuttaa se, että toiset saavat jäähyjä ilman pätevää syytä. Näin ainakin tällä foorumilla on kohdalle sattunut.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Asiaan voi vaikuttaa se, että toiset saavat jäähyjä ilman pätevää syytä. Näin ainakin tällä foorumilla on kohdalle sattunut.
Jäähylle ja ryypylle löytyy aina pätevä syy!
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Asiaan voi vaikuttaa se, että toiset saavat jäähyjä ilman pätevää syytä. Näin ainakin tällä foorumilla on kohdalle sattunut.
Tässä on nyt jokin väärinkäsitys. Se mihin viittaat ilmauksella "ilman pätevää syytä" kääntynee kai arkisemmalle kotimaiselle kielelle suunnilleen muotoon "kun mun mielestä mulle ainakaan ei pitäis".
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Tässä on nyt jokin väärinkäsitys. Se mihin viittaat ilmauksella "ilman pätevää syytä" kääntynee kai arkisemmalle kotimaiselle kielelle suunnilleen muotoon "kun mun mielestä mulle ainakaan ei pitäis".
Jos sääntöjen noudattaminen kirjaimellisesti tarkoittaa pätevää syytä banskulle, niin ok sovitaan sitten niin ja toivotaan että modet täällä vaihtuvat mahdollisimman nopeasti..
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Jos sääntöjen noudattaminen kirjaimellisesti tarkoittaa pätevää syytä banskulle, niin ok sovitaan sitten niin ja toivotaan että modet täällä vaihtuvat mahdollisimman nopeasti..
Ennen toimimista tulee ymmärtää säännön merkitys. Tahon, joka ei säännön merkitystä ymmärrä, lienee parasta pidättäytyä ko. toimesta.
 
Ylös