Ja saako toisesta nickistä alennusta?Kortteen Topi:
Antti:
Onko tuo rekisteröinti ikuisesti voimassa vai täytyykö uusia esim. vuosittain? Rekisteröintimaksun voisit nostaa tasan euroon.
Ja saako toisesta nickistä alennusta?Kortteen Topi:
Antti:
Onko tuo rekisteröinti ikuisesti voimassa vai täytyykö uusia esim. vuosittain? Rekisteröintimaksun voisit nostaa tasan euroon.
Tarkoittaako se ilmaiseksi? Jos tarkoittaa, niin olen kiinnostunut. Sähköpostiosoitteesi?Wilpuri:
Saat multa kaverihintaan vähänkäytetyn nimimerkin.
Noitahan voi laittaa kirppikselle myyntiin tyyliin "myydään vähän käytetty nimimerkki vm. -99. Ajettu n. 1000 kommenttia. Tarjoa!"RK-62:
Kaukaa viisaana olisi kannattanut rekisteröidä ilmaiseksi vaikka sata nickkiä ja nyt myydä niitä hieman halvempaan hintaan. Tai toisaalta vanhoilla nickeillähän voisi olla lisäarvoakin, kun olisi vanhempi rekisteröitymisvuosi.
Niin pitäis niin mutkun ei näy.jaska:
Kyl niiden pitäisi näkyä!
Ett silleen!!!!!!
Tuottoisempaa olis kerätä nuorison ryyppyviikonloppuina tyhjiä pulloja ja kuskata ne kauppaan.RK-62:
Kaukaa viisaana olisi kannattanut rekisteröidä ilmaiseksi vaikka sata nickkiä ja nyt myydä niitä hieman halvempaan hintaan. Tai toisaalta vanhoilla nickeillähän voisi olla lisäarvoakin, kun olisi vanhempi rekisteröitymisvuosi.
Vähän käytetty, vain 12621 viestiä ajettu nicki. Se ollut naisopettajalla ja vain takapenkki on hieman kulunut.AJ:
Nonni! Siinä meni mun aikeet myydä vähän käytetty nicki, jonka mukana olis tullut muutama viestikin kaupan päälle!
Anna se minulle! Voisin silloin klikkailla SINUN kotisivusi linkkejä!2070:
Mitäköhän tälläkin tekisi?
Etkä ole.hoopi the man:
En myy nimimerkkiäni, koska olen oikea ihminen.
Siis "mehän" emme päätä mitään, joten turha meiltä on mitään ruinatakaan. Jos todellisia vastauksia haluat kysy Antilta. wink<henkilö>:
Olenko nyt siis ymmärtänyt oikein? En pääse keskustelemaan, ellen maksa?
Tiedän, että formuloissa saattaa päästä "mukaan porukkaan", jos vain on tarpeeksi rahakas, mutta siellä sentään kunnon tyypit pääsevät messiin ilmaiseksi.
Enkö voisi tulla suorittamaan testejä? Kirjoittelisin hieman, ja te katsoisitte kommentointinopeuttani ja tarkistaisitte oikeinkirjoitukseni. Muistakaa, että minua ei sido mitkään sopimukset!
Vai että periaatteesta. Otatko kaupastakin kahvipaketin mukaan vain periaatteesta, koska et halua maksaa?<henkilö>:
Kiitos Formulanomi, kaikesta. Tiedät varmasti, että kyse ei ole rahasta, vaan periaatteesta. Tässä tuleekin siis kysymys Antille:
Voinko rekisteröityä ilmaiseksi? Kyllä vai ei?