????Esa sanoi:- yksinhuoltaja
Ei. Pointtina oli se, ettei saa olla aiempia tenavia (ja miehiä).Captain Howdy sanoi:????
Onko tilanne eri, jos on yhteishuoltajuus?
Esa sanoi:Ei. Pointtina oli se, ettei saa olla aiempia tenavia (ja miehiä).
Kato alffaurhoille ei kelpaa muut kuin neitsyeet. Kyllä nyt jokaisen itseään kunnioittavan alffauhokkeen pitää sen verran itseään kunnioittaa, että kun yhden on korkannut, niin sitten pitää päästä baanalle pokaamaan seuraavaa. Eihän sitä nyt neitsyytensä menettänyttä naista enää voi panna toista kertaa!Captain Howdy sanoi:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ai että neitsyt pitäis olla...
Entäs naisia?Esa sanoi:Ei. Pointtina oli se, ettei saa olla aiempia tenavia (ja miehiä).
Lisätään vaan. Laitetaan samalla, että ei saa olla kilpailukykyistä ferraria.Esa sanoi:Lisätään listaan
- lesbo tai semmonen bii
En minä ole tuollaista väittänyt. Et tosin tarkalleen ottaen edes väittänyt, että olisin noin väittänyt, mutta täsmensin nyt kuitenkin, ettei kukaan ymmärrä väärin.Captain Howdy sanoi:Ja yksinhuoltajuus on tietenkin aina sen naisen vika. Siittänyt osapuolihan on kuningas, olkoon minkälainen lapsen kasvatukseen osallistumaton heittiö tahansa.
Esa sanoi:En minä ole tuollaista väittänyt. Et tosin tarkalleen ottaen edes väittänyt, että olisin noin väittänyt, mutta täsmensin nyt kuitenkin, ettei kukaan ymmärrä väärin.
Kaksi asiaa, miksi yksinhuoltajuus pääsi listalleni: Ensinnäkään minä en halua elättää vierasta lasta ja toiseksi jo kertaalleen eronneessa naisyksilössä täytyy olla jotain sellaista vikaa, jonka vuoksi ero oli sattunut, ja tämän vuoksi suhteen onnistuminen on epätodennäköisempää kuin neitsyeen (= ei aiempia vakavia suhteita) kanssa.
Eikö sinkkuäiti ja yksinhuoltaja ole sama asia sillä erolla, että yksinhuoltaja-termiä voidaan käyttää myös miehestä?Captain Howdy sanoi:Sinkkuäitihän (uranainen) ei sitten ole yksinhuoltaja, eiks niin? Sehän on ihan eri asia.
Haukuitko minua sovinistiksi? En minä ole sovinisti. Kannatan tasa-arvoa.lara sanoi:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAHAAAAHAA!!!!1 PAKKO OLLA HASSUTTELUA!!! HULVATONTA!![]()
jos ei niin aika idiootti pitää naisen olla, että tuollaisen sovinistin miehekseen huolii.
Joo joo. Niinhän siinä lukee. Tasa-arvoisuutta en sun viestistäs hirveästi löytäny.Esa sanoi:Haukuitko minua sovinistiksi? En minä ole sovinisti. Kannatan tasa-arvoa.