Millainen puoliso ei saa olla

• Viestiketjun aloittaja Esa
  • Aloituspäivämäärä

Esa

Banned
Listataanpas tänne ominaisuuksia ja muita asioita, joita tuleva puoliso EI saa olla.

- hihhuli
- mustalainen
- yksinhuoltaja
- somali
- tyhmä
- ruma

Nämä nyt tuli ekana mieleen. Jatkakaa listaa.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Captain Howdy sanoi:
:D :D :D :D :D :D :D

Ai että neitsyt pitäis olla...
Kato alffaurhoille ei kelpaa muut kuin neitsyeet. Kyllä nyt jokaisen itseään kunnioittavan alffauhokkeen pitää sen verran itseään kunnioittaa, että kun yhden on korkannut, niin sitten pitää päästä baanalle pokaamaan seuraavaa. Eihän sitä nyt neitsyytensä menettänyttä naista enää voi panna toista kertaa!

Captain Howdy

Well-known member
Ja yksinhuoltajuus on tietenkin aina sen naisen vika. Siittänyt osapuolihan on kuningas, olkoon minkälainen lapsen kasvatukseen osallistumaton heittiö tahansa.

Captain Howdy

Well-known member
Sinkkuäitihän (uranainen) ei sitten ole yksinhuoltaja, eiks niin? Sehän on ihan eri asia.

Captain Howdy

Well-known member
Ja lisää:

– ei voi olla sellaista tuulipukua
– vasenkätisyydestä >>>>>> MOOW!
– sen pitää olla hienosta koulusta, muuten ei
– suihin pitää ottaa ja niellä
– ei lyhyttä tukkaa

Captain Howdy

Well-known member
– ei saa olla miespuolisia kavereita
– kaunis, mutta ei niin kaunis, että muut miehet kiinnostuu
– meikki aina päällä, paitsi kun lähdetään baariin
– lypsytaitoinen

Esa

Banned
Captain Howdy sanoi:
Ja yksinhuoltajuus on tietenkin aina sen naisen vika. Siittänyt osapuolihan on kuningas, olkoon minkälainen lapsen kasvatukseen osallistumaton heittiö tahansa.
En minä ole tuollaista väittänyt. Et tosin tarkalleen ottaen edes väittänyt, että olisin noin väittänyt, mutta täsmensin nyt kuitenkin, ettei kukaan ymmärrä väärin.

Kaksi asiaa, miksi yksinhuoltajuus pääsi listalleni: Ensinnäkään minä en halua elättää vierasta lasta ja toiseksi jo kertaalleen eronneessa naisyksilössä täytyy olla jotain sellaista vikaa, jonka vuoksi ero oli sattunut, ja tämän vuoksi suhteen onnistuminen on epätodennäköisempää kuin neitsyeen (= ei aiempia vakavia suhteita) kanssa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Esa sanoi:
En minä ole tuollaista väittänyt. Et tosin tarkalleen ottaen edes väittänyt, että olisin noin väittänyt, mutta täsmensin nyt kuitenkin, ettei kukaan ymmärrä väärin.

Kaksi asiaa, miksi yksinhuoltajuus pääsi listalleni: Ensinnäkään minä en halua elättää vierasta lasta ja toiseksi jo kertaalleen eronneessa naisyksilössä täytyy olla jotain sellaista vikaa, jonka vuoksi ero oli sattunut, ja tämän vuoksi suhteen onnistuminen on epätodennäköisempää kuin neitsyeen (= ei aiempia vakavia suhteita) kanssa.
:D :D :D :D :D
HAAHAAAAHAA!!!!1 PAKKO OLLA HASSUTTELUA!!! HULVATONTA!:D
jos ei niin aika idiootti pitää naisen olla, että tuollaisen sovinistin miehekseen huolii.

Esa

Banned
Captain Howdy sanoi:
Sinkkuäitihän (uranainen) ei sitten ole yksinhuoltaja, eiks niin? Sehän on ihan eri asia.
Eikö sinkkuäiti ja yksinhuoltaja ole sama asia sillä erolla, että yksinhuoltaja-termiä voidaan käyttää myös miehestä?

Esa

Banned
lara sanoi:
:D :D :D :D :D
HAAHAAAAHAA!!!!1 PAKKO OLLA HASSUTTELUA!!! HULVATONTA!:D
jos ei niin aika idiootti pitää naisen olla, että tuollaisen sovinistin miehekseen huolii.
Haukuitko minua sovinistiksi? En minä ole sovinisti. Kannatan tasa-arvoa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Esa sanoi:
Haukuitko minua sovinistiksi? En minä ole sovinisti. Kannatan tasa-arvoa.
Joo joo. Niinhän siinä lukee. Tasa-arvoisuutta en sun viestistäs hirveästi löytäny.

Ace17

Acenteella
Esalla ja Capulla ihan hyviä listoja, lisään vielä:

- kokkaustaidoton