Millainen puoliso ei saa olla

• Viestiketjun aloittaja Esa
  • Aloituspäivämäärä

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Noh vastaanpas oman mielipiteeni itse kysymykseen.

Minun mielestäni puoliso ei saisi olla sellainen, jonka seurassa ei viihdy ja jonka kanssa seurustelu on enemmän tai vähemmän väkinäistä. Minun on todella vaikea asettaa minkäänlaisia muita kriteerejä, koska ihmiset on niin erilaisia. Mitä enemmän on ehdottomia kriteerejä, sitä pienempi todennäköisyys on sille, että ihan oikeasti löytää sen elämänsä rakkaan.

Väitän, että todennäköisesti sellainen, johon kolahtaa ihan superlujaa, omaa jonkin ominaisuuden, josta ei ehkä itse niin paljoa pidä. Mutta suurinosa tällaisista asioista muuttuu siinä vaiheessa mitättömiksi, kun oikein kunnolla kolahtaa. Näin minä uskon.

Itsehän tietysti voisin sanoa ettei mun kumppani voisi olla laiskotteleva sohvaperuna, koska sellainen ei tulisi mun kanssa toimeen. Harrastan kuitenkin niin paljon liikuntaa, ettei yhteisymmärrystä varmaan tulisi. En silti poissulje sitäkään vaihtoehtoa, koska ikinä ei voi tietää. Mitä jos sillä "sohvaperunalla" onkin jokin oma kiva harrastus, josta minä en piittaa? Hän voisi sitten harrastaa sitä mukavasti silloin kun itse olen lenkillä. Ja naps! Liikunnallisuus-"ongelma" on sillä ratkaistu ja elämä on ihanaa.

Esa mainitsi ekalla listallaan muutamia asioita, jotka loppujen lopuksi ovat 107% merkityksettömiä kun puhutaan toimivasta parisuhteesta. Mustalainen, yksinhuoltaja ja somali. Ne ovat vain kosmeettisia asioita. Noihin rotuihin liittyy paljon ennakkoluuloja, joista osa pitää paikkansakin, mutta en minä ainakaan antaisi samantien pakkeja, jos joku mukava Hulda osoittaisi mielenkiintoaan. :D Voihan jopa mustalaisissa olla poikkeavia tapauksia. Mistä sitä tietää?
Yksinhuoltajissa taas ei mielestäni ole mielestäni mitään miksi heidät pitäisi jättää samantien tutustumatta väliin.

Nuo kolme muuta oli sitten sellaisia, mitkä voivat oikeasti jotain vaikuttaakin. Hihhuli, tyhmä ja ruma. Nämä asiat liittyvät luonteeseen ja ulkonäköön. On varmasti totta, että jos luonne mättää, niin ei suhteesta tule mitään. Vastaavasti miellyttävä ulkonäkökin vaikuttaa paljon suhteen laatuun. Eihän siitä tulisi mitään jos ei kumppani nostaisi minkäänlaisia seksuaalisia haluja..

Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Juskanen sanoi:
Älä välitä, näitä idiootteja riittää. Vaikkakaan tällaiseen rimanalitukseen kuin tää toikki en olekaan pitkään aikaan törmännyt. Onneksi on fiksujakin ihmisiä, joiden mielestä yksinhuoltajuus ei ole kenenkään eikä minkäälainen vika, eivätkä dissaile ihmisiä sen perusteella onko tällä lapsia vai ei. Itse hengailen mieluumin fiksujen tyyppien seurassa.

Älä 72 anna tän pilata päivääsi.

72, Juskasen sanoin täältä samat toivotukset sulle: Älä anna tämän pilata päivääsi, vaikka tämä trollaus varsinainen limbo olikin ja ilmiselvästi tarkoitetukin aiheuttamaan pahaa mieltä yksinhuoltajille.
Ei tartte olla Einstein kun tajuaa, että siksi tämä oli kakkosnikillä tehtykin; hahmolla ollut munaa tehdä tätä omalla nikillään, ettei oman nikin "hyvä maine" tärvääntyisi.
Juskanen sanoikin jo kaiken tärkeimmän asian suhteen.

72

Well-known member
Kiitos, Juskanen sekä Runar ja Kyllikki!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
72, Juskasen sanoin täältä samat toivotukset sulle: Älä anna tämän pilata päivääsi, vaikka tämä trollaus varsinainen limbo olikin ja ilmiselvästi tarkoitetukin aiheuttamaan pahaa mieltä yksinhuoltajille.
Ei tartte olla Einstein kun tajuaa, että siksi tämä oli kakkosnikillä tehtykin; hahmolla ollut munaa tehdä tätä omalla nikillään, ettei oman nikin "hyvä maine" tärvääntyisi.
Juskanen sanoikin jo kaiken tärkeimmän asian suhteen.
Jep ja nyt sitten pilasi kaikkien Esa-nimisten maineen. :nope:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Jacques sanoi:
Jep ja nyt sitten pilasi kaikkien Esa-nimisten maineen. :nope:
Luulinkin ensin, että tämä on Esa Pakarisen juttuja, mutta ei se taida olla enää elossa?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
ja ilmiselvästi tarkoitetukin aiheuttamaan pahaa mieltä yksinhuoltajille.
Mun on pirun vaikea ymmärtää kuinka sairas ihmisen pitää mieleltään olla, jotta tuollaiseen ehdointahdoin ryhtyy :frown:

Captain Howdy

Well-known member
Tuskin Ässän tarkoituksena oli erikseen yksinhuoltajia tällä kiusata, mutta mauton ja typerä esitys silti.

Esa

Banned
Kyllä tässä haluttiin pahoittaa myös hihhulien, mustalaisten, somalien, tyhmien ja rumien mieli.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Piti tulla ykkösnikillä postaus mutta laitoit vahingossa Esana. :D :D :D :D :D
Paljastit samalla itsesi.
Just, eli tuo Esa on siis Acen provokakkosnick? Tai mikä vitun kakkosnick, eiköhän kundilla noita provonickejä riitä enemmän kuin tarpeeks.

Tais käydä piiiiiiiiitkästä aikaa niin, että tuli ignorelistalle käyttöä. Ei tule ikävä kumpaakaan. Ei vaan oikein jaksa tommosta.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Tais käydä piiiiiiiiitkästä aikaa niin, että tuli ignorelistalle käyttöä. Ei tule ikävä kumpaakaan. Ei vaan oikein jaksa tommosta.

*Seuraa OoPeen esimerkkiä ja paukuttelee tällä kerralla ignore-pyssyllä*

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Captain Howdy sanoi:
Tuskin Ässän tarkoituksena oli erikseen yksinhuoltajia tällä kiusata, mutta mauton ja typerä esitys silti.
Ässä kuitenkin helvetin hyvin tiesi, että moinen kommentti aiheuttaa tiettyjen henkilöiden kohdalla suunnatonta mielipahaa, joten adjektiivit "mauton" ja "typerä" ovat tässä yhteydessä mun mielestä vahvahkosti alimitoitettuja.

Edelleenkin ihmettelen mikä saa ihmisen tuntemaan mielihyvää siitä, että saa tuotettua toisille mielipahaa? :(

Captain Howdy

Well-known member
OoPee sanoi:
Ässä kuitenkin helvetin hyvin tiesi, että moinen kommentti aiheuttaa tiettyjen henkilöiden kohdalla suunnatonta mielipahaa, joten adjektiivit "mauton" ja "typerä" ovat tässä yhteydessä mun mielestä vahvahkosti alimitoitettuja.
Totta tuokin.

abc

DNF
Kyl tässä on nyt pahoitettu monen ruman tyhmän mustalaisen somaliyksinhuoltajahihhulin mieli.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Edelleenkin ihmettelen mikä saa ihmisen tuntemaan mielihyvää siitä, että saa tuotettua toisille mielipahaa? :(
Pätemisen tarve. Olenpa kova jätkä, kun uskallan loukata toisia, vaikken ihan suoraan nimeltä vittuile.

Joko takana on heikko itsetunto, pelkästään vittumainen luonne tai uhmaikä. Tiedä sitten kumpi on parempi kahdesta ensimmäisestä olisi parempi vaihtoehto. Viimeisen edustajat harvemmin tänne kirjoittelevat.

Örfil

Guest
Puoliso ei saa olla vittumainen eikä pitkävihainen. Siinä pääkriteerit.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jps sanoi:
Pätemisen tarve. Olenpa kova jätkä, kun uskallan loukata toisia, vaikken ihan suoraan nimeltä vittuile.

Joko takana on heikko itsetunto, pelkästään vittumainen luonne tai uhmaikä. Tiedä sitten kumpi on parempi kahdesta ensimmäisestä olisi parempi vaihtoehto. Viimeisen edustajat harvemmin tänne kirjoittelevat.
Ei pelkästään naurettavintahan vaan ennen kaikkea halveksuttavinta tässä on nimenomana juuri se, ettei kundi rohkene moisia oman ykkösnickinsä takaa huudella vaan on piilouduttava kakkosprovonickin taakse.

Vahva :thumbdown ko. hahmolle ja hänen kaikille inkarnaatioilleen.