Millainen puoliso ei saa olla

• Viestiketjun aloittaja Esa
  • Aloituspäivämäärä

Esa

Banned
lara sanoi:
Joo joo. Niinhän siinä lukee. Tasa-arvoisuutta en sun viestistäs hirveästi löytäny.
No siis eihän juuri näissä viesteissäni tasa-arvoisuutta löydykään, muttei toisaalta tasa-arvottomuuttakaan, kun eihän tässä tasa-arvoasioista edes puhuttu. Kai minä nyt saan kuitenkin itse asettaa kriteerit, millaisen vaimon haluan itselleni vai pitääkö kenties sinun toimia tuomarina?

Esa

Banned
Esa sanoi:
Kai minä nyt saan kuitenkin itse asettaa kriteerit, millaisen vaimon haluan itselleni vai pitääkö kenties sinun toimia tuomarina?
hupsis

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Esa sanoi:
pitääkö kenties sinun toimia tuomarina?
Tavallaan kaikkien pitää, koska itse ekassa postauksessasi pyysit jatkamaan listaa. Eli olet vailla muiden mielipiteitä juuri tuosta omasta pyynnöstäsi päätellen.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Esa sanoi:
Esalla on kyllä pointtia puheissaan. Itse aikoinaan kerroin toivovani itselleni vaimoa, joka osaisi kokata, niin jo vain oli moni forumilainen vänkäämässä vastaan ja taidettiin sovinistiksikin haukkua tai ainakin olisi ollut hyvä syy. Kai minä itse tiedän, millaisen vaimon itselleni haluan? :doubtful:
Piti tulla ykkösnikillä postaus mutta laitoit vahingossa Esana. :D :D :D :D :D
Paljastit samalla itsesi.

Ace17

Acenteella
Hävettää. Amatöörimäinen moka. En vaan osaa. :thumbfh:

Mangelo

Well-known member
Esa sanoi:
Kaksi asiaa, miksi yksinhuoltajuus pääsi listalleni: Ensinnäkään minä en halua elättää vierasta lasta ja
Varsin ymmärrettävää, vaikka elatusmaksujakin tulisi.
toiseksi jo kertaalleen eronneessa naisyksilössä täytyy olla jotain sellaista vikaa, jonka vuoksi ero oli sattunut, ja tämän vuoksi suhteen onnistuminen on epätodennäköisempää kuin neitsyeen (= ei aiempia vakavia suhteita) kanssa.
Toisaalta suhteettomassa voisi ajatella olla jotain vikaa, kun ei ole kelvannut tai halunnut. Kannaltasi varmaan ideaali olisi yhdessä parisuhteessa ollut, mutta joka on eronnut pettymykseksi osoittautuneen parin vuoksi. Jos sinä kelpaat hänelle, todennäköisesti parisuhteesta on luvassa onnellinen.

Älä ota naista joka eroaa sinun vuoksesi. Todennäköisesti hän pettää sinuakin ja eroaa löytäessään paremman.

Mangelo

Well-known member
Ai niin. Jos sillä on se yksi lapsi, se tarkoittaa huonompia asemia markkinoilla, ja sinulla on paremmat mahdollisuudet onnistua naimisessa.

Esa

Banned
Zaikom sanoi:
Älä ota naista joka eroaa sinun vuoksesi. Todennäköisesti hän pettää sinuakin ja eroaa löytäessään paremman.
Tämä on täyttä totta! Hyvin sanottu.

72

Well-known member
Onko mun vika, että olen yksinhuoltaja! :mad_old: :eek!: :(

72

Well-known member
Useimmilla sentään on puoliso.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
72 sanoi:
Onko mun vika, että olen yksinhuoltaja! :mad_old: :eek!: :(
Älä välitä, näitä idiootteja riittää. Vaikkakaan tällaiseen rimanalitukseen kuin tää toikki en olekaan pitkään aikaan törmännyt. Onneksi on fiksujakin ihmisiä, joiden mielestä yksinhuoltajuus ei ole kenenkään eikä minkäälainen vika, eivätkä dissaile ihmisiä sen perusteella onko tällä lapsia vai ei. Itse hengailen mieluumin fiksujen tyyppien seurassa.

Älä 72 anna tän pilata päivääsi.