Millaista älypuhelinta käytät ja millaista tietokonetta tai muita äly laitteita?

Vihreä lippu

Well-known member
Liittynyt
9.10.2019
Viestit
752
Tähän voisi lisätä että minkälaisia puhelimia sekä tietokoneita ja muita äly laitteita foorumilaiset käyttävät ja miksi? Oletko aikeissa vaihtaa mitään edellä mainittuja lähiaikoina?
 

Jockenheim

New member
Liittynyt
29.4.2020
Viestit
1
Sijainti
Oulu
  • Olen ollut jo vuosia Android-leirissä ja nyt käytössä on Samsung Galaxy S10+, suojattu jämäkillä puhelimen kuorilla (viisastuin vahingostani...)--> Odottelen seuraavaa Galaxy S-sarjalaista (S30?)
  • Läppärinä työkäytössä on 14" Lenovo, jota kuljetan työpaikan ja kodin välillä reppuun sujautettavassa nahkakansiossa --> vihaan minkäänlaisia naarmuja laitteissani.
  • Vapaa-ajan reissukäytössä Chromebook --> Näppärä pikku kapistus, jota kepeä kuljettaa reissatessa. Toimii hyvin selailuun, sähköposteihin ja Netflixiin.
  • Vaimolle hankittu iPad 9,7" pari vuotta sitten, suojattu kannelisella kotelolla --> Itse en Applen laitteista välitä, mutta mitäpä hyvä mies ei tekisi kotirauhan säilymisen eteen --> Tuntuisi toimivan vähän liiankin hyvin vaimon nettishoppailun välineenä...
 

the_jake

Well-known member
Liittynyt
12.3.2014
Viestit
201
Sijainti
Lappeenranta
Olen kyttäillyt uskollisesti palvelleen Moto G5 plus -puhelimen tilalle Xiaomin Redmi Note 9 -puhelinta, kunhan se saadaan suomessa myyntiin. Android-leirissä olisi siis tarkoitus pysyä.
 
Ylös