Tähän voisi lisätä että minkälaisia puhelimia sekä tietokoneita ja muita äly laitteita foorumilaiset käyttävät ja miksi? Oletko aikeissa vaihtaa mitään edellä mainittuja lähiaikoina?
Olen ollut jo vuosia Android-leirissä ja nyt käytössä on Samsung Galaxy S10+, suojattu jämäkillä puhelimen kuorilla (viisastuin vahingostani...)--> Odottelen seuraavaa Galaxy S-sarjalaista (S30?)
Läppärinä työkäytössä on 14" Lenovo, jota kuljetan työpaikan ja kodin välillä reppuun sujautettavassa nahkakansiossa --> vihaan minkäänlaisia naarmuja laitteissani.
Vapaa-ajan reissukäytössä Chromebook --> Näppärä pikku kapistus, jota kepeä kuljettaa reissatessa. Toimii hyvin selailuun, sähköposteihin ja Netflixiin.
Vaimolle hankittu iPad 9,7" pari vuotta sitten, suojattu kannelisella kotelolla --> Itse en Applen laitteista välitä, mutta mitäpä hyvä mies ei tekisi kotirauhan säilymisen eteen --> Tuntuisi toimivan vähän liiankin hyvin vaimon nettishoppailun välineenä...
Olen kyttäillyt uskollisesti palvelleen Moto G5 plus -puhelimen tilalle Xiaomin Redmi Note 9 -puhelinta, kunhan se saadaan suomessa myyntiin. Android-leirissä olisi siis tarkoitus pysyä.