Niin kuin di Montezemolokin sanoi Ferrarin ja italialaislehdistön vuotuisella joululounaalla, niin auto on aina se tärkein. Niin se on kaikille talleille, tallipäälliköille ja omistajille. Kuskeja tulee ja menee.
Minardin tilanne on se, että Stoddart realistina tietää varsin hyvin, että sillä autolla, tiimillä ja heidän resusseillaan ei tulosta tehdä, mutta halu on kuitenkin kova roikkua mukana (muiden bisneksiensa takia??) F1-maailmassa. Ja koska tuo paketti ei millään riitä ikinä edes keskitason tallien tasolle, oli siellä kuskina kuka tahansa, niin tämä on linja, jonka he ovat itse valinneet: rahalla ajat, muuten et. Se on Stoddartille kaiketi yks hailee, onko yksi kuski puoli sekuntia hitaampi kuin toinen kun hänen oma "goal" on muualla kun voittamaisessa. Kuskilla se menestys ei tule, kun auto on 2-3 sekuntia hitaampi kuin kilpailijan auto... wink
Kun ei tule menestystä, ei tule fyrkkaa. Kun ei ole fyrkkaa, ei tule menestystä. Fyrkan on siis tultava jollain muulla tavalla sisään kun menestyksen johdosta. Sen on Minardi (ja lukuisat muut mini-tallit ja onnen onkijat) osoittanut varsin selvästi vuosien varrella.
Minardin tavoite lieneekin jälleen kerran se sama: haetaan yhdestä kisasta se pinna kaksi ja näin ollaan mukana ensi kaudellakin.