Minkä ikäisenä muutit kotoa pois påll :

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rentta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
19-vuotiaana muutin Helsinkiin opiskelemaan.

Tätä edeltävänäkään kesänä ei kyllä tullut juuri kotona oltua, kun vähän ylioppilasjuhlien jälkeen (vielä 18-vuotiaana) lähdin Ruotsiin töihin ja palasin syksyllä vähän ennen opiskelujen alkua ja muuttoa.

Jos oltaisiin Italiassa, niin veikkaisin että n. 32 -vuotias.

Mun mies on poikkeustapaus, se muutti tanne Islantiin 22-vuotiaana ja oli jo sita ennen opiskellu Puolassa yliopistossa. Tunnen ite monia kolmekymppisia italialaisia ketka asuu viela kotonaan, mut esim. Apuliassa tyottomyysprosentti on kuulemma 40%... ei kylla kay kateeks.

Intin jälkeen opiskelemaan. Tosin jo ennen varsinaista muuttoa oleskelin vajaan vuoden silloisen tyttöystävän ja nykyisen avovaimon kämpillä niin paljon että käytännössä asuin siellä.
Niin ja se ikä oli 21.

Olin täyttäny 26, kun ex palasi Jyväskylästä opiskelemasta ja muutettiin yhteen.

19-vuotiaana. Tosin syy ei ollut työ tai opiskelu, vaan tyttöystävä. Töitä olisin voinut ja olinkin tehnyt vanhempien luota käsin jo tuota ennen.

-Edit- Olinhan minä 19 täyttänyt tuolloin jo.

Viimeksi muokattu:
Viikko kirjotusten jälkeen muutin töiden perässä eri kaupunkiin. Vissiin aika tasan 19-vuotiaana siis.

Olen muuttanut kotoa (porukoilta) 19, 20, 23 ja 25 vuotiaana.

Nyt toivottavasti jo pysyvästi :)

"18 oli mittarissa" voisi viitata lämpötilaan, kuten JA tuolla aiemminkin aika selkeästi taisi vihjaista.

Mä ajattelin tuon JA:n ensimmäisen kommentin luettuani, että se olisi viitanuut muuttoauton nopeuteen.