Minkä auton ostaisit juuri nyt?

Mangelo

Well-known member
Minkä merkkisen ja mallisen auton ostaisit juuri nyt, jos esim. vanha menisi korjauskelvottomaksi? Vai mietitkö tällaisia ennen kuin on aika ostaa uusi? Onko se yksi ja sama mikä mukaan tarttuu, kunhan sopii omaan budjettiin ja ajo- sekä egonkohotustarpeisiin?

Itse varmaan jonkun tällaisen :rolleyes:

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Eipä tuossa ole kuin kolme vaihtoehtoa:

1. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 125 kW 4Motion
2. Skoda Octavia Combi 4x4 Scout 2.0 TDI 103 kW
3. Volkswagen Golf Variant 1,9 77 KW TDI 4Motion

Tuossa järjestyksessä alkaisin valkkaamaan.

WebSlave

Trackman
En ostaisi. Vaikka minulla nyt (ilmaiseksi saatu) auto onkin, niin käytännössä en sitä mihinkään tarvitse.

Jos olisi liikaa rahaa, ostaisin mustan Toyota Aurisin.

Mickey

Well-known member
Toyota Corolla EE80 tai EE90.

Molemmat varmoja kuljettimia. Tuo ee80 on käymässä jo vähän harvinaisemmaksi, vaikka aikoinaan linee myyty kuin leipää. Ruoste todennäköisimmin raiskannut useimmat...

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
"Molemmat varmoja kuljettimia. Tuo ee80 on käymässä jo vähän harvinaisemmaksi, vaikka aikoinaan linee myyty kuin leipää. Ruoste todennäköisimmin raiskannut useimmat..."

Niin, että meinaatteko ihan aikuisten oikeasti löytää vielä terveitä yksilöitä? Tiesin tuos kymmenen vuotta sitten erittäin hyvin pidettyjä, tekniikaltaan loistokunnossa olleita yksilöitä, jotka olivat läpilahoja. Siis, kymmenen vuotta sitten. :D

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Molemmat varmoja kuljettimia. Tuo ee80 on käymässä jo vähän harvinaisemmaksi, vaikka aikoinaan linee myyty kuin leipää. Ruoste todennäköisimmin raiskannut useimmat...
Ruoste ja jokunen tekninen vika, johon ko. mallin taival useimmiten päättynyt. :thumbdown

Itse päätyisin todennäköisesti joko Diesel Aurikseen tahi Corollaan, Corolla vois olla vanhempikin, kuhan vaan ei liian vanha, muttaku ei tuota ajokorttiakaan vielä ole, niin enpä päädy mihinkään Sehän sitä rahaa eniten säästää. :alppu: