Minkä ikäisenä joit ekan kerran alkoholiajuomia?

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Näin ex vippinä taas polliton mutta vastaillaan vapaamuotoisesti:

19-vuotiaana.


Kuvakkeessa tein samanmuotoisen gallupin ja sain 114 vastausta:

 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kuinka paljon kuvake.netissä saa pillua lumikolakuvalla?
nimimerkki epätietoinen.
 

Örfil

Guest
Ei se ole lumikola, se on ns. nojain, joka pitää nuoren miehen pystyasennossa kuvauksen ajan.

Kaikilla valokuvaajilla on ns. "Kola" kuvaustarvikkeissa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Muisti meni - Teuvo Loman lopetti alkoholin

Perjantai 21.12.2012 klo 02.25

- Olen ollut nyt kolme kuukautta nollalinjalla. Alkoholista tuli liian herkullinen seuralainen, Teuvo Loman tunnustaa.



Iltalehti tapasi Lomanin Virgin Oilissa.
(EERO LIESIMAA)

Muodin, kauneuden ja sisustuksen ammattilainen Teuvo Loman lopetti alkoholin käytön kokonaan kolme kuukautta sitten.

- Alkoholi on ollut mukava seurajuoma, samoin kuin se on ollut hyvä rentouttaja kotona. En koskaan laskenut määriä mitä join, en miettinyt koko asiaa.

- Kukaan ulkopuolinenkaan ei huomannut, että join liikaa. Olen aina seurallinen ja puhelias, en muutu miksikään viinan myötä. Itse havahduin ja pelästyin kun tajusin, että yhden kostean illan seurauksena minulta meni muisti, Teuvo sanoo vakavana.

Teuvo sanoo pelästyneensä omaa tilannettaan. Hän päätti kokeilla totaalista nollalinjaa alkoholin suhteen. Siitä on nyt kolme kuukautta.

- Tämä on ollut uskomattoman hieno kokemus. Nukun hyvin ja pitkiä rauhallisia öitä. Olen energinen ja aikaan saapa. Olen laihtunut ainakin viisi kiloa, on todella hyvä olla, Teuvo sanoo.

Teuvon elämänkumppani Niko Helenius tuki hänen päätöstään aloittamalla saman nollalinjan.

- Uskomaton määrä energiaa, eikä edes tee mieli ottaa mitään. Aivan ihana elämän valinta, Niko sanoo.

Miehet istuivat iltaa Virgin Oilin vip-illassa torstaina ja nauttivat alkumaljana pommacia sekä ruokajuomana kivennäisvettä.

- Katsotaan nyt harjoitellaanko ensi vuonna uudelleen kohtuukäyttöä vai ei. Ainakin nyt on hyvä olo ilman mitään prosentteja, miehet tuumasivat.
MARJA NYMAN
Hyvä, että olette ehtineet aloittaa, kun tuo Loman meni ja lopetti koko alkoholin. Kunhan ei vain lopettaisi internettiä.
 

Örfil

Guest
13 v, faijan ponua join kahvikupillisen ja ihan meni pönttö sekaisin.

Oli tiukkaa tavaraa ja hyvin tislattu. Isän firmassa kiersi ponulatteisto vuorokuukausin ja kun ne tuli meille, muistan että piti olla verhot kiinni sen ajan kun rankkia keiteltiin. Se oli mielenkiintoista seurata, ihme etten alkanut kemistiksi. Ehkä se tekniikka (rosteripannut oli hienosti hitsattu) sittenkin oli se vielä jännempi juttu.

Muistan sen rankin hajun vieläkin ja siitä on sentään 37 v aikaa.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Oliskohan sietsemän vanhana tilkkasen punkkua jouluna.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Enpä muista minkä ikäisenä olisin maistanut, mutta kunnon kännit tuli vedettyä 16 vuotiaana. Miehekkäästi ensimmäisellä kerralla koko kossupullo. Sen jälkeen olo onkin ollut vähän kuin Obelixilla.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Enpä muista minkä ikäisenä olisin maistanut, mutta kunnon kännit tuli vedettyä 16 vuotiaana. Miehekkäästi ensimmäisellä kerralla koko kossupullo. Sen jälkeen olo onkin ollut vähän kuin Obelixilla.
15-vuotiaana ja kossupullon puolikas oli Mäntylammen metsikössä piilossa. Sitä kihinää päässä ja askeleen lentoa. Jestas.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Ensikännit 15-kesäisenä rippikoulun(!) "päättäjäisissä" keskellä mettää, käytöstä poistetun mäkihyppymäen montussa. Synnittömiä Jumalan karitsoja olimme me.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Varmaan 5 vuotiaana maistanut broidin lasista jotain kossu puolukkamehu systeemiä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jaa-a..
Oon mä varmaan maistiaisen ottanut ala-asteikäisenä, mutta se on ollut tyyliin vähän kielenpäälle ja "hyi pahaa prssss".

Yläasteikäisenä tuli tietysti juotua limulonkeroa, jossa siis oli saman verran alkoholia kuin ykköskaljassa.

Ensi kännit vedin 17 vuotiaana. Isobroidi juotti siiderihumalaan ja jotain viinaakin join loppuillasta. Silloin oli Hyvinkään lentokentällä Rantarock, jossa sitten tuli heiluttua.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tietoiset kännit 11-vuotiaana. En ole 100% varma, saatoin olla jo 12.

Vahinkokännit 4-5-vutoiaana kun hörpin faijan muutaman saunakaljatuopin päältä vaahdot, kun ne maistu mun mielestä niin hyvältä. Vähän ajan päästä oli kuulemma nähty kovasti punakkaposkinen ja iloinen laulava pikkupoika joka sitten aika äkkiä nukahtikin.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Rippibileissä, 15v, juopumiseen asti. Jo silloin grape lonkkua + sellainen Code (varmaan jotain 4-5%nttista) oli hyvää. Eri makuja. Ei taida nykyään olla enää saatavilla.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Joskus 1-2-vuotiaana olen kuulemma hörpännyt tyhjästä olutpullosta pohjalimoja kun vanhempien silmä vältti. Olin kehunut makua hyväksi. Ekat kännit join 15- tai 16-vuotiaana.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Eka alkoholijuoma ja samantien eka känni ever oli tosiaan keväällä 2007 Tiksin pinkun parkkiksella alottessa. Olikos nyt juomaa joku Rainbow Pear vai Apple Lightti siideri puolen litran tölkissä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös