Albert Oil
Hippi ja juntti
Luin väärin.Minä asun siellä missä tytötkin on.
Luin väärin.Minä asun siellä missä tytötkin on.
Lieksapa ykkönen, lälläslää!Jämsä löytyy taulukon toisesta päästä.
Komp. Ja Vilperin asuinalueen suunnilleen tietäen niin ei kyllä pidä noin harvat linjanvälit paikkaans' lain.Enpä allekirjoita. Liekkö kertaakaan Mansessa asuessa katsoin aikatauluja ja aina pääsi kymmenisen minuutin venailun jälkee linja-auto lämpöön.
Kops!:ahem:Minä asun siellä missä työtkin on.
Niin.Tekisi mieli sanoa tähän jatkoksi sana 'Virrat' mutten jaksa alkaa väittelyyn ITGiksen kanssa.
Ranskassa kans. Mites olis tää, tuplaisit asukasluvun: http://en.wikipedia.org/wiki/RochefourchatKolmen hengen kunta olis aika sopiva. Pitäs tosin muuttaa Espanjaan. Ja kai siellä sitten olis neljä asukasta jos minä sinne muuttaisin lisäksi.
Jännä homma että Espanjassa on tapahtunut jopa kuntien jakautumisia pienemmiksi viime vuosina talouskriisinkin aikana. Ja noita pieniä muutaman sadan asukkaan kuntia on siellä PALJON.
Asiantila on edelleen sama. Kovasti hinkuavat tänne toista raidetta (ei pelkästään asemalle, vaan Luumäki-Imatra-välille), vaikka liikennevirasto on laskenut sen rakentamisen olevan kannattamatonta. Kaavoitus on kuitenkin aseman kohdilla jo muutettu mahdollistamaan toisen raiteen. Sehän edellyttää myös uuden sillan rakentamista, kun nykyinen rautatiesilta on vain yhden raiteen levyinen ja Vuoksi on ihan aseman vieressä.Imatran asemalla on vain yksi raide. Tai oli ainakin -10 kun siellä viimeksi kävin. Kummastutti se.