Minkälaisesta perheestä tulet?

Millainen sisarusparvi sinulla on?

• Äänestäjiä yhteensä
    74

Estate

Well-known member
Kaksi pikkuveljeä ovat vanhempani minulle tehneet.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Eihitto ootko kertaakaan tehn y niinku yks keravalainen jupe,, se veti sen kuus-vuotiasta pikku veikkaa sen viritetyn pveen mukana koivukylän väylää jäällä =) =)
Vähänkö me naurettiin ku jupe kerto et se veli oli vaan huutanu greisinä vaikkei ollu ees tehoputki kiinni XD
Kiitti päivän nauruista! :D

Tommi123

Namiskuukkeli
Sijainti
<:
Eihitto ootko kertaakaan tehn y niinku yks keravalainen jupe,, se veti sen kuus-vuotiasta pikku veikkaa sen viritetyn pveen mukana koivukylän väylää jäällä =) =)
Vähänkö me naurettiin ku jupe kerto et se veli oli vaan huutanu greisinä vaikkei ollu ees tehoputki kiinni XD
Ei kyl olla muttah ollaa myö kavereitten kans peeveel pulukkaa veretty merässä xD lolplo z wuhwuh. eikä tosiaankaan ollu tehoputkeeeee kiinni.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vastasin, vaikka ei ollutkaan sopivaa vaihtoehtoa aikamuodoltaan. Olen toiseksi nuorin sisaruksista, mutta nuorempaa sisarusta ei ole enää. :frown:

WebSlave

Trackman
Kuopus olen. En tiedä välittyykö se kirjoituksistani, mutta arvelisin että ei. Dominic voi toki olla toista mieltä, jos hän on asiaa minun kohdallani edes ajatellut, ja hänen sisaruustutkansa on parempi kuin minun. Itse pikemminkin arvioisin itseni kirjoitusten perusteella esikoiseksi.

Wit?

Äänestin hassutteluvaihtoehtoa!! HÄHÄHHÄÄÄHÄHÄÄHÄHÄÄÄ!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

Hookah

Elämäntapaintiaani
Isä ja isoisä olivat kaikki esikoisia ja kai myös isoisoisä. :eek: