Tai sit ne näki sut ja päätti lopettaa VÄLITTÖMÄSTI!Viis vanhempaa löytyy.
Sit vasta vanhemmat tajus että millainen lapsen oikein pitää olla ja tuloksena oli minä
Mukamas iltatähti
Tai sit ne näki sut ja päätti lopettaa VÄLITTÖMÄSTI!Viis vanhempaa löytyy.
Sit vasta vanhemmat tajus että millainen lapsen oikein pitää olla ja tuloksena oli minä
Mukamas iltatähti
O'o. Naisten i'istä pu'u'ista ha'aittu. Pa'empi o'is pu'ua pe'ää ä'ää.Pari isosiskoa on. Sen verran ovat kummiskin viisaampia, että ovat pesästä lentäneet jo ennen kuin kouluikään olen ehtinyt.
e: Tää ei nyt kuulostanut oikealta, tarkoitin toki ettei naisten i'istä puhuta.
Kylläpäs täällä nyt vittuillaan. Miten te sitte itse tuonki kirjottaisitte :frown:O'o. Naisten i'istä pu'u'ista ha'aittu. Pa'empi o'is pu'ua pe'ää ä'ää.
Rauhaa. Ei ole vittuilua. Taivutuksesi on käsittääkseni ihan oikein. Näitä suomen kielen "hienouksia". Naisten i'istä ja rei'istä ja niiden ko'oista puhuminen on e'ei.Kylläpäs täällä nyt vittuillaan. Miten te sitte itse tuonki kirjottaisitte :frown:
Hieno lause sekä asia sisältönsä että kirjoitusasunsa puolesta, ainoastaan viimeinen e'ei lienee kieliopillisesti väärä, mutta intonaation puolesta loistava.Naisten i'istä ja rei'istä ja niiden ko'oista puhuminen on e'ei.
Itsekin henkisesti kuopus. Sen verran ärsyttäviä vanhemmat sisarukset osasivat olla.Ööh...aika moni jarnauksissa kunnostuneista ovat kuopuksia!