Minkälaisesta perheestä tulet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Millainen sisarusparvi sinulla on?

• Äänestäjiä yhteensä
    74
Kaksi pikkuveljeä ovat vanhempani minulle tehneet.

Eihitto ootko kertaakaan tehn y niinku yks keravalainen jupe,, se veti sen kuus-vuotiasta pikku veikkaa sen viritetyn pveen mukana koivukylän väylää jäällä =) =)
Vähänkö me naurettiin ku jupe kerto et se veli oli vaan huutanu greisinä vaikkei ollu ees tehoputki kiinni XD

Kiitti päivän nauruista! :D

Eihitto ootko kertaakaan tehn y niinku yks keravalainen jupe,, se veti sen kuus-vuotiasta pikku veikkaa sen viritetyn pveen mukana koivukylän väylää jäällä =) =)
Vähänkö me naurettiin ku jupe kerto et se veli oli vaan huutanu greisinä vaikkei ollu ees tehoputki kiinni XD

Ei kyl olla muttah ollaa myö kavereitten kans peeveel pulukkaa veretty merässä xD lolplo z wuhwuh. eikä tosiaankaan ollu tehoputkeeeee kiinni.

Vastasin, vaikka ei ollutkaan sopivaa vaihtoehtoa aikamuodoltaan. Olen toiseksi nuorin sisaruksista, mutta nuorempaa sisarusta ei ole enää. :frown:

Kuopus olen. En tiedä välittyykö se kirjoituksistani, mutta arvelisin että ei. Dominic voi toki olla toista mieltä, jos hän on asiaa minun kohdallani edes ajatellut, ja hänen sisaruustutkansa on parempi kuin minun. Itse pikemminkin arvioisin itseni kirjoitusten perusteella esikoiseksi.

Äänestin hassutteluvaihtoehtoa!! HÄHÄHHÄÄÄHÄHÄÄHÄHÄÄÄ!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

Isä ja isoisä olivat kaikki esikoisia ja kai myös isoisoisä. :eek: