Missä ovat ?

En pitäisi mahdottomana sitäkään.

Kylläpä on muutamankin kerran käynyt itsellä niin, että olen kahvi-/ruokaseuraksi avannut forumin ja sieltä on ensimmäisenä seuralaiseksi pläjähtänyt havainnollinen kertomus pas**ntamisesta jne. Ei kovin nautinnollista. :yuck:

Niinpä, mulla meinaa tulla oksennus pelkästä Kakkausotsikko-toikin otsikon lukemisesta. Ikinä en oo sitä klikannu, enkä klikkaa.

Niinpä, mulla meinaa tulla oksennus pelkästä Kakkausotsikko-toikin otsikon lukemisesta. Ikinä en oo sitä klikannu, enkä klikkaa.

Niinpä. Ja kun se toiminto saattaa tulla silmille lähes mistä tahansa toikista. Mainitsemaasi toikkia en minäkään ole koskaan avannut.

Muistaakseni on ihan tutkittu juttu, että suurin ero naisten ja miesten välillä on suhtautuminen kakka/pieruhuumoriin. En muista ulkoa lukemia mutta olikohan jotenkin niin, että miehistä kyseistä kulttuurin alalajia arvostaa yli 90%, naisista alle prossa.

Miul on alle prossan nainen. Huisia.

Vai meinaakos tuo että lähes 100% mies.. HETKINEN!

Nomi katselee kotonaan telkkaria, Racer X on ulkoiluttamassa koiria ja tmoi on kännissä.

Komp. Myös ilkee ivata ettäkö Nomi töllöttäisi telkkaria. Kun eihän sillä moista ole. Sehän on köyhä.

Kiva vittuilla tmoin olevan kännissä kun toinen ei voi puolustautua.

Mielestäni juuri nyt voi.

Vaikka onhan tää nyt iso aukko täällä. Ei sille mitään voi. Ketään en henk.koht. syyllistä kuitenkaan täällä. Vittumaisia ratkaisuja ovat.