Missä asiassa olet muuttanut mielipidettäsi?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Ajattelin joskus, että Pekka Siitoin oli säälittävä reppana, joka takertui pakkomielteisesti natsiaatteisiin, niin kuin pienimunaisilla joskus on tapana. Nykyään en ole varma oliko mies sittenkin liikkeellä vain huumorilla; joistakin merkeistä olen päättelevinäni, että koko elämä oli Siitoimelle täyttä pelleilyä ja jonkinlainen epäkorrektiuden ylistys.

Hänen seuraajistaan ja hengenheimolaisistaan ei voi sanoa samaa.
Katsoin pari youtube-videota Siitoimesta ja kallistuin taas enemmän alkuperäisen näkemyksen suuntaan.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Ennen olin sitä mieltä, että telkku.com on hyvä palvelu.
Nykyään on tavan takaan joku Not Found -häiriö. Lisäksi kun muuttivat ohjelman lisätieto -tiedon johonkin flashiin(?) niin kovin usein sekään ei toimi vaan tulee "Telkku.comissa on nyt kovasti ruuhkaa". :nope:

Tvnyt.fi näyttäisi toimivammalta.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Ennen olin sitä mieltä, että telkku.com on hyvä palvelu.
Nykyään on tavan takaan joku Not Found -häiriö. Lisäksi kun muuttivat ohjelman lisätieto -tiedon johonkin flashiin(?) niin kovin usein sekään ei toimi vaan tulee "Telkku.comissa on nyt kovasti ruuhkaa". :nope:
JavaScriptiä käyttävät. Itseä häiritsi ohjelmatietojen "ikkunat" ja pistin sitten koko sivustolta JavaScirptit pois päältä. Toimii siten samaan tyyliin kuin aikaisemmin eli pystyy availemaan ohjelmatietoja välilehteihin jne. Saattaa auttaa myös tuohon "Not Found" -ongelmaan, mutta enpä osaa varmaks sanoa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ferrari ja Mclaren ovat aikoinaan vaihtaneet päikseen paikkoja silmitöntä pahuutta mittaavalla akselilla. :alppu:
Jos McLaren ja Ferrari olis niittyjä ja niiden välissä olis aita, niin mie istuisin sillä aidalla ja syljeskelisin helevetin pitki sylkki. En ole vieläkään valmis unohtamaan Malesiaa '99. :thumbdown

---

Itse aiheeseen sanoisin että junnuna pidin ameriikkaa hyvän puolustajana pahaa vastaan (oppositiona faijan antiamerikkalaiselle näkemykselle), mutta sittemmin kiipesin taas sille aidalle. Mie taidan nykyjään istua aika monella aidalla..

Thunder

Vihan aiheuttaja
Schimmeli on paras, ainakin foorumissa haukuttiin aina.