Petsku:
MAD-MIKE: Hyvähän se on ajella ja rällästää kun on rahaa millä mällätä. Moni kuski on sentäs pärjännyt ilman tollasia rahoja, hyvä esimerkki on Heikki Salmenautio joka ei varmana oo rahalla mälläny yhtälailla kun Kuismanen mutta on silti voittanut mm. 5 SM-kultaa, muutamn PM-kullan ja ajanut niin Hollannin kun Belgiankin sarjoissa hyvällä menestyksellä.
Et kelaa sitä Mike
Tuntuu jotenkin että sinuun soppii (taas jälleen yksi lisää) sanonta:
"Vain suomessa Kateus voittaa Kiiman."
Säälittävää todella säälittvää että Lajissa jossa rahalla on tärkeä osa yhtä tärkeä ellei tärkeämpi kuin kyvyillä jotta pääsee yleensä edes viivalle.
Ja ymmärrän myös että tässä on yksi suu miksei Kuismasta suomessa ajamassa enään näy...
Ja kun nytten aloit vertaamaan Kuismasta ja kehut Heikkiä niin maasta taivaaseen niin pistetäänpäs vertailua "köyhistä" pojista.
Heikki Salmenautio on yrittäjä itse joten hän varmaankaan ei ole ihan salmalla viivalla kuin esim huoltamonpitäjä taikka vakuutustarkasta entinen huoltopäälikkö...
Molemmat esimerkit ovat siis;
Jaakko Markula enemmän SM mitaleita kuin Heikillä ja mielestäni ihan hyvän vastuksen aikanaan antoi PM mitaleita on vähemmän jos yhtään.
Jokke Kallio : need we say more...asuu vaatimattomasti ja pienellä budjetilla ajaa. Silti tuloksena 20 Sm kultaa ja 3 EM mitalia.
Useita kansainvälisiä voittoja saldo tähän mennessä 1000+ lähtöä ja 700+ palkintosijaa.
TÄSSÄ ON SE TODELLINEN SUOMEN PARAS RATA-AUTILIJA.
Mitä muuhun tulee niin on niitä pienemmällä budjetilla olevia muitakin...todella esim Mikko Lempisen edesottamukset ovat huipputasoa ja kummasti se 1999 kaudella viivalle tullut BMW jaksaa pysyä vollkarin perässä ja olla nopeampikin vaikka maksaa alle sen mitä Volkkarin vaihdelaatikko.
Toinen kelle nostan Hattua on Ilmari Ullakko komeastihan poika pistelee myös kampoihin vaikka ei ihan tämän vuoden säännöissä auto olekkaan (1.8 litran kone edelleen ja silti puhuu..)
Toki ollikin kovaa ajaa mutta kovalla budjetilla enkä näe siinä mitään vikaa
toivottavasti vauhti riittä saksassakin.
Minun eikä monen muunkaan suosiota hänen ratakäyttätyminen ei ansaitse...senhän jo Motoparkin katsomon kohahduskin muuten kertoi että en ole kannassani yksin kun "Immu" nöyryytti Ollia kuin kuoriämpäriä kierroksella 15.
Mutta tämä onkin sitten jo eri juttu...
HARMI VAAN ETTÄ TUOTAKAAN EI SAA NAUHALLE!!!
Ja petsku minun puolesta saat heikkiä tuulettaa miten haluat...artoakin...ei hetkauta.
Minun suosikkini tulevat nykykuskeista ja Kinnusesta.