Sabelt Rompe
Huoh
kun anttiloita ja stockmanneja levymyynteineen lopetetaan?
Laittetaas tähän kuvaaja mun vuosittaisista levyostoksista siitä lähtien kun levyjä olen ostanut. Tuleepa jotain "hyöty"käyttöä puolentoista vuosikymmenen levylistauksista taulukkolaskentaohjelmaan .En ole tainnut tällä vuosikymmenellä levyjä ostella. Viime vuosikymmenen lopulla ostin puolenkymmentä levyä vuosittain ja ...
Mukava mesta tuo Keltainen Jäänsärkijä. Tulee silloin tällöin poikettua kun Helsinkiin vie tie. Toinen hyvä liike on Hippie Shake Records Kalliossa.Keltainen Jäänsärkijä taitaa olla ykkönen jos uusia levyjä ostetaan, käytetyt (tosin em. liikekin myy käytettyjä) huutonetistä hyvämaineisilta myyjiltä tai levymessuilta jos tulee käytyä.
Jaaha, miten sen saa soimaan kuin ei räpätinkään toimi?"Jostain muualta, mistä" - kyllä jos mä levykiekon ostan, niin luultavasti nettikaupasta, kuten bike24:sta.
Jakkues polkee sen verran soivaa peliä, että ei siinä mitään räpättimiä tarvita.Jaaha, miten sen saa soimaan kuin ei räpätinkään toimi?
Meinaatko, että tossa tarvitaan jotain räpätintä vielä? https://www.youtube.com/watch?v=fGXfBeZszs0Jaaha, miten sen saa soimaan kuin ei räpätinkään toimi?