Mitä eläimiä olet tappanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nasta rengas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nasta rengas

Banned
Metsästyskorttikeskustelun innoittamana kysyn, mitä eläimiä olet tappanut? Me kaikki olemme varmaan tappaneet ainakin hyönteisiä. Siksi hieman ihmettelen, että jotkut mainitsemassani keskustelussa kertoivat, etteivät pysty tappamaan eläimiä. Tuntuu oudolta ja huolestuttavalta, jos lihaa syövä ihminen ei kykene tappamaan eläintä ravinnokseen. Eipä ainakaan puolustusvoimien käyttöön ole tuollaisilla yksilöillä käyttöä, ellei sitten perunoita ole kuorimatta.

Muurahaisia eniten kuten jo vuonna 2005 kerroin tänne. Olin kova muurahaispesien tuhoaja ysärillä.

En tiedä mistä on lähtöisin ja kenen kakkonen, mutta Jussi Kiekkoilija ja Sima Hiro näkemykseni mukaan edellisiä hahmokkeitaan.. Jos olen väärässä, niin siinäpähän olen. Banjoilemaan pistin kuitenkin.

Natsimodet bannaa
batsimode nannaa
Natsimodet bannaa
batsimode nannaa

Hyönteisiä, matelijoita, kaloja, lintuja, nisäkkäitä.

Mä en tajua, miten helvetissä tämä kyssäri voi johtaa banniin.

Pyitä, metsoja, teeriä, sorsia, jäniksiä, kauriita ja peuroja. Hirviporukassa en ole vielä vierraillut.

Sorsei, kyyhkyi, jäneksii, peuroi, rottia, hiiriä, (kapisia) kettuja (terveitä kettuja en ammu. Kapisen ketun ampuminen on erittäin inhimillinen teko) ja kauriita nyt ainakin.
Lisäksi olen kissoja joutunut lopettamaan edesvastuuttomien autoilijoiden jäljiltä tieltä kitumasta.

Hyönteisiä, hiiri, käärme, kissa, jäniksiä, kaloja.

Tai oikeastaan mä en sitä kissaa tappanut, vaan eräs toinen lopetti kissan, jonka yli ajoin.