Mitä lemmikeitä teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaahari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotain kaloja on, tai ainakin viimeksi akvaarioon katsoessani niitä oli. Niin, ja isällä on koira, joka mullekin tuntuu aika omalta lemmikiltä. Kohta muistaakseni 14-vuotias sekarotuinen, hyvässä kunnossa ikäisekseen.

Minulla olisi lemmikkiponi joka tosin on jäänyt asustelemaan sinne Suomen puolelle ja täällä kotona asustaa muutamat akvaariokalat ja toivottavasti tulevaisuudessa myös pikkuinen koira.

Kun tapasin naisen, niin hän oli jo tällaisen hankkinut, joten sain sen ikäänkuin bonuksena... :eek!:

:nope::nope::nope:

std-1.jpg

Yksi kissa. Mennyt vitusti rahaa sen syottamiseen. Pitais laittaa ravunsyotiksi, mutta ei enaa voi kun on ollut se jo 10 vuotta kohta.

Mitä ihmeen kaviaaria kissalle syötät:confused:

Punta paivassa menee kissanruokaan. Vetaa kaksi isoa tolkkia. Eli keskimaarin 365 puntaa vuodessa. Kissa ollut mulla 10 vuotta syyskuussa. 3650 puntaa. Plus elainlaakareihin yms... on mennyt varmaan viishunttia. Eli arviolta 4000 puntaa vuosien aikana palanut. Wanhaa rahaa 35000 markkaa. :confused:

:jaska::jaska:

Jumalauta!!!!

Punta paivassa menee kissanruokaan. Vetaa kaksi isoa tolkkia. Eli keskimaarin 365 puntaa vuodessa. Kissa ollut mulla 10 vuotta syyskuussa. 3650 puntaa. Plus elainlaakareihin yms... on mennyt varmaan viishunttia. Eli arviolta 4000 puntaa vuosien aikana palanut. Wanhaa rahaa 35000 markkaa. :confused:

Jumalauta!!!!

Sinulla on loistava tapa kehittää juoni niin, että postauksen lopussa lähestytään räjähtämistä. :thumbup:

Jumalauta!!!!

sledgehammer.jpg

Frison ja luppis.

.. OoPee säästä Teuvo, vaikka vähän purnaakin!

Muutaman kerran olen ostanut itselleni mäyräkoiran, mutta ne on viikonlopun aikana taianomaisesti hävinnyt jonnekin.

Muutaman kerran olen ostanut itselleni mäyräkoiran, mutta ne on viikonlopun aikana taianomaisesti hävinnyt jonnekin.

Eläinrääkkääjä! Onko seuraavana aamulla suussa maistunut mäyräkoiran pissi ja näkynyt mitään epämääräisiä jätöksiä?!

Kuva1998.jpg

Koirien kanssa kun on oppinut elämään ja harrastamaan, niin ilman niitä ei oikein osaa edes olla. Kuvassa on kaksi - toinen on vaan maastoutunut taustaväriin paremmin. Hau not to be seen.