Mitä Lugera sai naiselta vastaukseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siggeboi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mitä Iida vastasi?

• Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .
Nyt pitäis vielä selvittää, että millaista se oli se vastauk-seksi, jota Lugera harrasti tässä tarinassa mainitun daamin kanssa.

Vasta UK -seksi vois kääntyä KU -seksiksi ja sehän on taas toverillista ja solidaarista. Mitä nyt kapitalisteja manataan aina hengähdystauolla.

Voisko Lugera nyt ystävällisesti avata tätä toijkin aihetta enämpi? Niin moni sitä on udellut ja muakin kiinnostaisi. :o

Aiheen pollin vastaus löytyy viestistä numero sexton. Voidaan jatkaa Iidan jarnaamista (se muija tälläkin hetkellä on tuolla viereisessä luokassa) tai sitten pollataan arkistoidaanko vai poistetaanko!?

Skygge voisi vaikka alottaa uuden pollin aiheesta "Mitä Lugera kysyy Iidalta seuraavaksi"? :D

Perusäkäsellä ilmeellä kuten naiset aina

:frank:

Ei me yhdestä Iidasta olla moksiskaan. Uutta matoa koukkuun ja pelottelemaan seuraavaa mimmiä. Kohta ne jo pitää kirjaa, että ketä se Luge nyt on pelotellut ja sitten jo odotellaan ja ihmetellään, että miksei mua ollenkaan pelotella häiriökaytöksellä perkele. Jonoksi asti ampuvat pelottelupaikoille pakarat väreillen odottelemaan, että joko mua joko mua. Mutta me ollaankin nyt ruorissa. Me pelataan tätä peliä. Ei häiriköidäkään ihan ketä sattuu ja kuinka halutaan. Me leikitään vaikeita. Näin me tehdään.

Kertakaikkisen hienoja ohjeita tuli sieltä. Yritys ja painostus johtaa vääjäämättä jossain vaiheessa tulokseen. Tyylipisteitä ei jaeta, kysykää vaikka Jan Boklöviltä.