Mitä minä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kortteen Topi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Minä olen menossa nyt kohti lopullista tuhoani. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Juuri nyt haluan vain lopettaa oman kärsimykseni... Sain elämältäni kaiken mitä halusin, mutta nyt se on revitty pois. Minulla ei ole enää mitään... Viime kuukaudet olen vain elänyt pintaliitoa. Hetken se helpottaa, mutta lopulta jää jäljelle vain tyhjyys. Työpaikka vielä on mutta tuskin kovin kauaa enää. En pysty keskittymään työhöni ja tulokseni laskee viikko viikolta. Kuljen kohti tuhoani, tiedän sen. Kaverit, yksi toisensa jälkeen hylkäävät minut. Olen valmis kuolemaan...

Nyt taitaa Topilla olla asiat aika pahassa jamassa :( Toivottavasti selviät, itse en osaa neuvuoa mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä :(

Koita jaksaa ja miettiä asiaa läheistesi kannalta. (vaikka et heitä sellaisina juuri nyt pitäisikään, varmasti löytyy niitä jotka välittävät) Hanki ammattiapua ja pikaisesti. :(

Jos kaipaat juttuseuraa, niin voin yrittää ensi viikolla tulla pistäytymään. Oikeasti! Aina on joku syy jatkaa!

Nythän tulee kovaa tekstiä. Välillä vituttaa ketä tahansa, mutta huomenna on aina uusi päivä.

Elämä on aaltoliikettä. Joskus menee paremmin ja joskus vähän huonommin.
Koskaan ei ole kuitenkaan liian myöhäistä reivata purjeita kohti parempaa.

Parasta on jos otat asian/asiat puheeksi jonkun luotettavan tutun (sukulainen/ystävä) kanssa tai sitten tartut esim. Samin tarjoukseen.

ps. Ja kyllä minullekin voi esim. soittaa jos haluat (ota privalla yhteyttä...)

Juu, on sitä tässä maassa eronneita ja kaikkensa menettäneitä. Multakin lähti aikoinaan muija ja sitten oli pakko myydä talo, kun ei yksin ollut varaa sitä enää pitää.

Näin jälkeenpäin ajatellen niin aika kasvattava kokemus.

Itsehän aina yritän ajatella niin että kovan koettelemuksen hetkellä, ajattelen tulevaisuuteen ja ajattelen että vielä joskus mä nauran tällekin kokemukselle.

Kyllä nykyään jo monta 'naurunasiaa' on ;)

Josko Topi edes toi Tappara olisi parempi kuin viime kaudella :ahem:

Topi, yritä jaksaa. Etsi rohkeasti puhekaveria, etsi rohkeasti ammattiapua ja vertaistukea. Vaikeudet ja kriisit kuuluvat elämään, niin se vain on. Aina on toivoa. Älä jää yksin äläkä missään nimessä luovuta. Voimia, toivoa ja ajatuksia sulle sinne.

Voi kurjuus, tiedän mitä on olla syvällä. Kunpa osaisin auttaa.. hae kuitenkin pikaisesti ammattiapua, se auttaa usein. Kaksi tavallista masennuksen syytä on itsesääli, ja se kun joutuu nopeasti eroon jostain tutusta eikä tilalla ole vielä uutta, eli tulee tyhjiö. Lopeta tosissasi itsesi sääliminen, sillä se on se mikä vie aivan kaiken energian ja nopeasti, eikä se anna mitään. Ala täyttää tyhiötäsi jollain, tee jotain josta pidät, näe ihmisiä ja muista että jokainen voi löytää sen oman arvon tunteen omasta itsestään!!

"Soturille surua on olemassa vain siksi että voi nauraa sille!"

Topi - Kainuun ja Sotkamon poika!

"Taival lie hankala - olkoon vaan.
Luonto lie kitsas - siis kilpaillaan."

Meillä pesiskylän pojilla ja tytöillä on sisua.
Vaikka muutama vuoropari menisi vastustajalle,
vaikka häviäisimme yhden jakson, edessä on toinen.
Jos peli on tasan, jatkamme superissa, kotiutuskisassa.
Jos yhdessä pelissä tulee tappio,
edessä on toinen peli, toinen mahdollisuus.
Jos tällä kaudella emme menesty, voi seuraava olla meidän.

Mehän ei anneta periksi - eihän.

Topi!
Tavataan oikeasti. Minä olen käynyt pari kertaa lekurilla pääkopan takia, joten uskoisin ymmärtäväni tuskaasi. Lisäksi olen luotettava kuuntelija ja lupaan parhaani mukaan toimia niin, että saisit potkua elämään.

Olet meille forumisteille tärkeä ja rakas ihminen!

Musta aurinko menee vielä ohi, ennemmin tai myöhemmin. Löydät vielä tukevamman maaperän, kun et nyt anna periksi.

En osaa sanoa muuta kuin että tartu ihmeessä Samin tapaamistarjoukseen. Olen 100% varma, että siitä on sinulle apua kun löytyy hyvä kuuntelija, joka tietää tarkkaan miltä sinusta tuntuu ja miten tilanteesta voi selvitä. Tai juttele Samin kanssa edes puhelimessa jos tapaaminen tuntuu huonolta vaihtoehdolta.
Olen itsekin käynyt vastaavia tunteita aikanaan läpi ja en silloin saanut keneltäkään vastaavaa tarjousta. Ihan johtuen siitä, että en kertonut edes kenellekään. Mun mielestä sä olet nyt jo voiton puolella kun sait asiasta puhuttua.

...

Menin tuosta Topin kirjoituksesta aivan sanattomaksi...

Ite en juuri pysty murheitani muiden kanssa jakamaan, mut hahmo 'Kortteen Topi' voisi kyllä ottaa yhteyttä hahmoon 'Sam'. Hän kun apuaan tajoaa...

Huh, ihan tässä tulee tippa linssiin keskellä yötä... (Samalla olen erittäin hämmästynyt.)

Enpä osaa tähän kellonaikaan mitään järkevää sanoa. Vaikeaa on ollut itse kullakin, hae apua, sitä kyllä saa jos haluaa. Tuossa yllä sitä jo tarjottiin.

Sinulla vaikuttaa nyt olevan huolet sitä luokkaa, että et ole työkykyinen.
Tee se selväksi ensin itsellesi ja hommaa sitten sairaslomaa.
Siten et murehdi turhaan työhommia tai niiden alisuorittamista.
Ne ovat toisarvoisia siinä vaiheessa kun muu elämä mättää.
Kuten ylläolevista kommenteista voi päätellä, sinua autetaan aivan varmasti murheessasi.
Ota siis avuntarjoukset vastaan!

Muhun vois kanssa ottaa yhteyttä, mut tällä hetkellä en voi oikeen vastausta luvata kovin nopeasti... Puhelimeen kyllä pääsen iltasella jos saadaan numerot vaihdettua.

Mutta yritä jonkun kanssa päästä jutteleen, ehkä keskustelu saattaa olla helpompaa jonkun täysin vieraan kanssa... Oli se sit Sam tai lähikapakan vakioasiakas.

Kortteen Topi sanoi:
Minä olen menossa nyt kohti lopullista tuhoani. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Juuri nyt haluan vain lopettaa oman kärsimykseni...

Kaverit, yksi toisensa jälkeen hylkäävät minut. Olen valmis kuolemaan...

:frown:

Se, että olet valmiskirjoittamaan tollaista tekstiä tänne, kertoo minulle että olet rohkea ja uskallat kohdata ongelmaa ainakin jollakin tasolla. Mikä saa sut päättelemään että kaikki kaverit hylkää sut, jos olet näin lyhyenä aikana saanut useita myötätuntoisia ja hyvää tarkoittavia kommentteja täällä?

Toivon kaikkea hyvää avun löytämisessä. Elämä on liian kallisarvoista, että siitä kannattaisi luopua ilman taistelua.