Mitä teet juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kulkumulkendaarin arkea

Noutis Puijon majalla, sen jälkeen kutittelin Maijan pujolla.

Löysin taannoin vintiltä vanhoja treenivihkojani (niitä kunnon sinikantisia kouluvihkoja!) -80 ja -90 luvulta. Läiskin nitä nyt piruuttani exceliin nykyisten jatkoksi.
Saapi joskus kiikkustuolissa sitten katsella, että olipa sitä nuorena miehenä paljon joutilasta aikaa.

No joo, ehkä muissa jaksoissa on muutakin kuin katuautoilla radan ympäri ajelua.

Toinen jakso Grand Touria oli jo parempi, ihan sai nauraakin. Nytkin oli puolet jaksosta autotestailua ja studiolöpinää, varmaan autonvalmistajat maksaa hyvin.

Toinen jakso Grand Touria oli jo parempi, ihan sai nauraakin. Nytkin oli puolet jaksosta autotestailua ja studiolöpinää, varmaan autonvalmistajat maksaa hyvin.

Itse ainakin nauroin kovasti kun pojat pelastelivat VIP- henkilöä lentokoneesta. Sitten May ampui Hammondin ja Englannin kuningattaren.

Syön ja katon skyn striimiä. Mietin tässä laitanko syömistoikkiin analalyyttisesti tuon syömisen vai en. Jotenkin nyt ajatuksissa enemmän tuo geepee.

Menin nukkumaan, heräsin kesken kaiken ja kun ei unta tullutkaan heti takaisin, nousin ylös, söin yöpalaa ja nyt ihmettelen että mitäs sitten tekisin.
Jos kutois sukan. Jaa mutta eihän mulla ole kudontavermeitä eikä lankaa. Jos halkaisis atomin.

Menin nukkumaan, heräsin kesken kaiken ja kun ei unta tullutkaan heti takaisin, nousin ylös, söin yöpalaa ja nyt ihmettelen että mitäs sitten tekisin.
Jos kutois sukan. Jaa mutta eihän mulla ole kudontavermeitä eikä lankaa. Jos halkaisis atomin.

1305840990577