mitä biisiä/levyä kuuntelet tällähetkellä?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Il Tempo Gigante sanoi:
Tuo pitäis kyllä kuulla.

Olen muuten kuullut/nähnyt nuista livenä lähes kaikki. 1. 2. 4. 5. ja ehkä 10. ovat jääneet näkemättä.
Pari kertaa oon ollu Pellen keikalla, mutta sattuneestä syystä en kykene sanomaan mitä biisejä kuulin.

FO110K

Banned
The PussyCatDolls - Buttons (live taltiointi video) :thumbup:

H_Hihhuli

Well-known member
Kävin aprillipäivän kunniaksi Stockalla. Stockan kortti vingahti, perään visa ja poistuin taskussani Princen ja Morrisseyn uusimmat.

Makkonen

Guest
Il Tempo Gigante sanoi:
Lovex - Guardian Angel
on muuten sellainen biisi että vaihtuu kanava heti kun tuon kuulee... :nope: en tiedä mikä siinä on, mutta en pysty kuuntelemaan sitä.

Makkonen

Guest
Il Tempo Gigante sanoi:
S'on rinsessan imuttama/soittama kappale.

Ei mun.
Pari kertaa olen The Voicelta alkua kuunnellut tuosta, ja heti tulee tarve vaihtaa kanavaa. En tiedä mitään tuosta bändistä, mutta tulee todella huono fiilis (ihan niinkuin Maija Vilkkumaan & Robbie Williamsin musasta) kun kuulee tuota.

Makkonen

Guest
Il Tempo Gigante sanoi:
JayR !

Tiedätkös mistä kappaleesta on tämä pätkä.

Jos tiijät, niin tulee lisäkysymys.
En tiedä. Hyvä ystäväni hätä-kuuklekaan ei tiennyt... :nope:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

JayR sanoi:
En tiedä. Hyvä ystäväni hätä-kuuklekaan ei tiennyt... :nope:

Kyse on tästä kappaleesta.

Mullahan oli teininä c-kasetilla erittän mainio reggaekokoelma, joka sisälsi juuri tuon yllä mainitun kappaleen. Kappaleen esittäjä saattoi olla Pioneers-niminen ryhmä, mutta en ole varma asiasta.

Lähes kaikki muistitieto tästä ylen hauskasta kokoelmasta on ajan myötä pyykiytynyt päänupistani. Sen muistan, että kasetilla oli tämä jo mainittu "I'm gonna knock your door"-kappale.

Edelleen muistan, notta kasetin kappaleet olivat varsin hupaisan kuuloisia, eli ainakin osa oli tehty hieman "kieli poskessa".

Muisti kertoo vielä sen, että tällä kasetilla oli jokaiselta mukana olevalta yhtyeeltä kaksi kappaletta. Ainakin pääsääntöisesti.

Olisko liikaa pyytää apuva näin hatarilla johtolangoilla ???

APUVA !

Makkonen

Guest
Il Tempo Gigante sanoi:
Kyse on tästä kappaleesta.

Mullahan oli teininä c-kasetilla erittän mainio reggaekokoelma, joka sisälsi juuri tuon yllä mainitun kappaleen. Kappaleen esittäjä saattoi olla Pioneers-niminen ryhmä, mutta en ole varma asiasta.

Lähes kaikki muistitieto tästä ylen hauskasta kokoelmasta on ajan myötä pyykiytynyt päänupistani. Sen muistan, että kasetilla oli tämä jo mainittu "I'm gonna knock your door"-kappale.

Edelleen muistan, notta kasetin kappaleet olivat varsin hupaisan kuuloisia, eli ainakin osa oli tehty hieman "kieli poskessa".

Muisti kertoo vielä sen, että tällä kasetilla oli jokaiselta mukana olevalta yhtyeeltä kaksi kappaletta. Ainakin pääsääntöisesti.

Olisko liikaa pyytää apuva näin hatarilla johtolangoilla ???

APUVA !
Ei osaa auttaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.