312T4
Lehtori
Ei puutu enää kuin sopivat uroksetMutku sanoi:kaikenlaista perv....
Saa ilmoittautua, jos on A-lonkkainen Punainen Irlanninsetteri tai Walesinspringerspanieli :thumbup:
Ei puutu enää kuin sopivat uroksetMutku sanoi:kaikenlaista perv....
No äänestää Halosta toisella kierroksella, en ole vaan saanut vielä aikaiseksi - ensi lauantaiksi jäänee.MaranelloRed sanoi:Mitä haluaisit ja voisit tehdä mutta et ole saanut aikaiseksi ?
Harkitsisit nyt vielä ainakin kerran. :thumbup: Onhan meillä ihan oikeakin ihminen ehdokkaana.joukahainen sanoi:No äänestää Halosta toisella kierroksella, en ole vaan saanut vielä aikaiseksi - ensi lauantaiksi jäänee.
Sen takia juotiin :alppu:AJ sanoi:Miten ihmeessä sitä ennen vanhaan pystyttiin välttämään perusjutut kuten siivous, koulutyöt, tentteihin lukemiset, menemiset ja muut, kun ei ollut tietokoneita?
kouvotsvoni sanoi:Sen takia juotiin :alppu:
Hö :frown: .. .. :alppu:AJ sanoi:Juominen lukeutuu noihin "menemisiin ja muihin juttuihin".
Äläs nyt. Mä vähän veikkaan, että forumilta hyvinkin löytyy niin pätevää porukkaa, että Nasa ja tallipäälliköt kilvan soittelee, että ootko nyt ihan varma, ettet halua tulla meille hommiin. Ja mitä pervoihin juttuihin tulee, niin kysy vaan kuinka paljon. Paljon.MaranelloRed sanoi:Vastaukseksi ei kelpaa että Nasan jutut kiinnostaa tai ajaminen Formula 1 autolla eikä pervot jutut. Kovinkaan monella meistä ei ole niihin realistisia mahdollisuuksia. Haluja kenties sitäkin enemmän kuten myös kykyjä .
Mä taas veikkaan, että foorumilta löytyy nimenomaan parhaat kaverit noihin hommiin. Ihan joka ainooseen. :ahem:Ace17 sanoi:Äläs nyt. Mä vähän veikkaan, että forumilta hyvinkin löytyy niin pätevää porukkaa, että Nasa ja tallipäälliköt kilvan soittelee, että ootko nyt ihan varma, ettet halua tulla meille hommiin. Ja mitä pervoihin juttuihin tulee, niin kysy vaan kuinka paljon. Paljon.
No senkus nappia painat. Samahan se on muijalla duunissa. Se on siis röntgenhoitaja. Nappeja vaan painelevat päivät pitkät...heeh... :ahem:Suomen Huippu sanoi:Opetella valokuvaamaan.