Mitä ihmettä?

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tämmönen tuli just privaan? Kuka peeloilee?
Hello,
I am lovely Juliana,i drop at your profile.I love what i saw there, i believe we can get acquainted if it interest you get back to me and more,i am
cute,Accommodate,caring,Affectionate and very lively,I am of
the school of thought that believes in the maxim that says It is good to love
and be Loved.Love should be sharing ,True,Honest and caring.I need a man who posses all this Attributes and Qualities.I have all the Qualities that a man
desires and Craves in a woman.You can contact me direct to my email address here for me to send you my pictures ok,
julianakens@yahoo.com

Hei,
Olen kaunis Juliana, olen pudota teidän profile.I rakkaus, mitä olen nähnyt siellä, uskon, että voimme tutustua, jos se etu saat takaisin minulle ja olen
söpö, mahtuu, huolehtiva, lempeä ja erittäin vilkas, olen
koulukunta, joka uskoo sanonnan, että sanoo, että se on hyvä rakastaa
ja on Loved.Love pitäisi jakaa, True, Rehellinen ja caring.I on mies, joka omaavansa kaikki tämä ominaisuudet ja Qualities.I on kaikki ominaisuudet, että mies
toiveet ja himoitsee ja woman.You ottaa minuun yhteyttä suoraan sähköpostiosoitteeni tästä minua lähettämään teille kuvia ok,
julianakens@yahoo.com
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
julianakens-nimimerkkiin kiintyneet lähettäkööt hänelle sähköpostia sitten, tai menkööt seuraksensa jäähypenkille.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Sama tuli mulle! Hienoa.

Se on muuten varmaan A:n kohdalta ruvennut lähettelemään tota mantraansa kaikille. Mutta mä aion ainakin vastata, koska Julianakens on koulukunta, joka uskoo sanonnan, että sanoo, että se on hyvä rakastaa ja on Loved.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
S.H. lähetti viestin numerosta 173601, jotta olen voittanut 107 euroa! Tarvitsee vain lähettää nettipankkitunnukset saadakseni voiton:ahem: Ei raksuta. Kuka on S.H.?
 
Ylös