JPP
as Quo as possible
Mulle on jäänyt sellainen käsitys, että Jimi oli intiaanin ja mustan yhdistelmä. Luotan tässä kyllä enemmän sinun tietoosi kuin omaani, ihan tietokilpailutulostenkin pohjalta.Jimi Hendrixiksi jos Jimiltä kysyttäis. Ei kysytä.
Mulle on jäänyt sellainen käsitys, että Jimi oli intiaanin ja mustan yhdistelmä. Luotan tässä kyllä enemmän sinun tietoosi kuin omaani, ihan tietokilpailutulostenkin pohjalta.Jimi Hendrixiksi jos Jimiltä kysyttäis. Ei kysytä.
No hitto! Nyt pukkaa tietoa oikein kunnolla. Olen joskus antanut kertoa itselleni, että eivät tee lapsia keskenään koska niistä tulisi liian laiskoja varastamaan, mutta taisikin olla vitsi se sitten.Romanit ja afrot ovat sekoittuneet aikanaan ihan reilusti. Afrikassa ja Amerikassa.
Ihan oikeessa olet. Mutta Jimi itse halusi värittää vähän omiaan ja väitti omaavansa gypsy bloodia.Mulle on jäänyt sellainen käsitys, että Jimi oli intiaanin ja mustan yhdistelmä. Luotan tässä kyllä enemmän sinun tietoosi kuin omaani, ihan tietokilpailutulostenkin pohjalta.
Perse! Enhän mä osaa edes lukea! Viestissäsihän nimenomaan seisoo, jotta "...jos Jimiltä kysyttäis." No, ei aina ole pakko ekalla kerralla ymmärtää.Ihan oikeessa olet. Mutta Jimi itse halusi värittää vähän omiaan ja väitti omaavansa gypsy bloodia.
Gypsy Eyes'issä se vissiin kertoo äitisuhteestaan.Perse! Enhän mä osaa edes lukea! Viestissäsihän nimenomaan seisoo, jotta "...jos Jimiltä kysyttäis." No, ei aina ole pakko ekalla kerralla ymmärtää.
Vähälläkin pärjää. Varma tieto. Lisäksi pienet lapset eivät alkuinvestoinnin jälkeen muutamaan vuoteen hirveästi rahaa tarvitse. Kirpparit ovat täynnä käyttökelpoisia, lähes ilmaisia vaatteita.Lapsenhankintaan sen verran, että luulisin ihmisten katsovan myös sen perään miten lapsesta voi pitää huolta ennenkuin sellaisen pyöräyttää, koska ylläpitokustannukset samoin kuten kasvatuskustannukset näissä ovat suhteellisen korkeat.
Ja sitten oli se Band of Gypsys, johon Jimi varmaan itsensäkin laski mukaan.Gypsy Eyes'issä se vissiin kertoo äitisuhteestaan.
Olipas siinä harvinaisen tyhmä mielipide. Oikein juppimulkero.Ensiksikin, kun opiskelin niin tuki vanhemmilta oli puhelinliittymän hankkiminen kotiini. Silloin ei ollut kännykköjä olemassakaan. Mulla ei ollut rahaa säästössä opiskelut aloittaessani, eipä niiden päättyessäkään. Oli silloin 80-luvulla jo olemassa opintotukisysteemi, en sitä silloin edes hakenut, todennäköisesti olisin siihen ollut oikeutettu. Sen sijaan kävin töissä koko opiskeluajan ja otin opintolainat maksimissaan. Opintolainat sitten valmistumisen jälkeen tuli maksettua pois ihan itse.
Riski työpaikan saamisessa on ihan kaikilla, ei se vanhempien tuloista ole kiinni. Opiskelemaan kuitenkin mennään siksi, että saataisiin työpaikka itseä kiinnostavalta alalta. Jos ei usko sen vertaa itseensä, että kuvittelee pystyvänsä maksamaan opintolainat takaisin ei kannatta edes lähteä opiskelemaan.
Tällä hetkellä maksamme veroja huippu-urheilun takia 0% enämpi kuin jos ei tuettaisi.Suomen urheilumenestys on välillä vähän sitä sun tätä. Kulttuurin sarallakin vois olla parempi menestys tarpeen. Lisäksi terveydenhuollossa on pulmia, lasten päivähoidossa ruuhkia ja henkilöstövajetta. Vanhusten hoidossa riittää jos jonkinlaista skäbää. Yksinäisyys on ongelma vähän kaikissa ikäluokissa.
Aika lailla parannettavaa löytyy vähän siellä sun täällä. Kerro mitkä asiat ovat niin tuiki tärkeitä, että yhteiskunnan olisi tuettava niitä nykyistä enemmän. Kehnompi juttu lähes kaikkien epäkohtien korjaamisessa on, että ne maksavat. Kerro siis myös kuinka paljon olet halukas maksamaan veroja enemmän tämän tuikitärkeän epäkohdan korjaamiseksi.
Esimerkiksi.
Huippu-urheilu 0,5 %
Teatteri 0,25 %
Vanhusten hoito 1,00 %
jne.
Mikäs siinä nyt oli niin tyhmää?Olipas siinä harvinaisen tyhmä mielipide. Oikein juppimulkero.
Olipa paikoin kovin tuttua jurinaa. Puhelinliittymän ostin vanhemmilleni, kun sain stipendin. Rahaa ei ollut opiskelujen alku-, väli- eikä loppuvaiheessa. Miten sitä on niin vähällä tullutkaan toimeen.Ensiksikin, kun opiskelin niin tuki vanhemmilta oli puhelinliittymän hankkiminen kotiini. Silloin ei ollut kännykköjä olemassakaan. Mulla ei ollut rahaa säästössä opiskelut aloittaessani, eipä niiden päättyessäkään. Oli silloin 80-luvulla jo olemassa opintotukisysteemi, en sitä silloin edes hakenut, todennäköisesti olisin siihen ollut oikeutettu. Sen sijaan kävin töissä koko opiskeluajan ja otin opintolainat maksimissaan. Opintolainat sitten valmistumisen jälkeen tuli maksettua pois ihan itse.
Hyi sua! Ei sen nyt mitään tollaista pitäisi tukea!:mad_old:Mun mielestä yhteiskunta vois tukee semmosii kaikkii kivoi juttui.
Ensiksikin, kun opiskelin niin tuki vanhemmilta oli puhelinliittymän hankkiminen kotiini. Silloin ei ollut kännykköjä olemassakaan. Mulla ei ollut rahaa säästössä opiskelut aloittaessani, eipä niiden päättyessäkään. Oli silloin 80-luvulla jo olemassa opintotukisysteemi, en sitä silloin edes hakenut, todennäköisesti olisin siihen ollut oikeutettu. Sen sijaan kävin töissä koko opiskeluajan ja otin opintolainat maksimissaan. Opintolainat sitten valmistumisen jälkeen tuli maksettua pois ihan itse.
Riski työpaikan saamisessa on ihan kaikilla, ei se vanhempien tuloista ole kiinni. Opiskelemaan kuitenkin mennään siksi, että saataisiin työpaikka itseä kiinnostavalta alalta. Jos ei usko sen vertaa itseensä, että kuvittelee pystyvänsä maksamaan opintolainat takaisin ei kannatta edes lähteä opiskelemaan.
Ensiksin, ensimmäinen kappal ei ollut lainkaan mielipide. Kerroin vain miten itse toimin opiskeluaikanani.Olipas siinä harvinaisen tyhmä mielipide. Oikein juppimulkero.