Ens kerralla enenmpi lubea...:ahem:
Nimim. Pyllyreikä kipeä Knoukan kanssa kahvittelusta
Ens kerralla enenmpi lubea...:ahem:
Nimim. Pyllyreikä kipeä Knoukan kanssa kahvittelusta
Kavereille olen luvan antaa turpaan, jos joskus ostan jonkun huonekalun tai laminaatin/parketin joka on pyökin tai kirsikan värinen.Sinä päivänä, kun näette minut legginsseissä tai haaremihousuissa, niin kuskatkaa hoitoon. Tai ampukaa heti.
Pillifarkut! <3Legginssit voidaan sanoa jo olevan out. Tilalle ovat tulleet vieläkin kamalammat haaremihousut jotka ovat kärkipäässä epäseksikkäimpien vaatekappaleiden listallani. Mitä nuorten miehen alkujen nykymuotiin tulee niin sehän on menossa vielä kamalampaan suuntaan. Kaupungilla kulkiessa lähes jokaisella yläasteikäisellä klopilla on jalassaan tiukkaakin tiukemmat pillifarkut ja tyttöjenkin suosiossa olevat tasapohjaiset läpsyttimet. Usein yläosana on vielä kirjava huppari tai neulepaita joten monesti on tullutkin pohdittua kummat ovat ulkonäöltään feminiinisempiä, nykytytöt vai -pojat.
Pyh! Oon saletti että mulla on foruminkin tiukin naismaku. Loppupeleissä siis.....Knoukkari....Sa panisit lahes jokaista vastaan tulevaa naista. Ja ehka 80% miehistakin. :doubtful:
Heeeeh toisin sanoen sa panet vaan meidanlaista laatukamaa ja kaikki siita poikkeava on hairahdusta...Pyh! Oon saletti että mulla on foruminkin tiukin naismaku. Loppupeleissä siis.
Hairahduksia nyt on sattunut ja sattuu, mutta mä en niitä peittelekään kuten jotkut eräät! Tekevälle sattuu.
No niinpä näköjään onkin:Ei kauan koska on ollut tässä välillä jo MäkTonaltsissa töissä.
Esa on eri mieltä.Pyh! Oon saletti että mulla on foruminkin tiukin naismaku. Loppupeleissä siis.
Esa on eri mieltä.
Esalla on kyllä tiukemmat kriteerit, mutta maku siltä uupuu kokonaan. Ja eihän sitä voi olla makua jos ei oo päässy maistamaan.Esa on eri mieltä.
Toihan on just kuin meikäläinen!!! Paitsi noi housut ja heppu niiden sisällä on erilaiset. Ja aurinkolaseja mulla ei ole. Eikä tollasta kaulaketjua ja rannejutskia. Jos toi kangasjuttu kaverin kädessä on musta t-paita niin sellainen mulla on, isompi vaan.Pillifarkut! <3
Pojilla on parhaimman nakoinen farkkumalli tata luokkaa..
Ei liian loysat, mutta ei liian tiukatkaan.
:ahem:
:doubtful: Sa hamaat..............Sun on Pakko hamata........Toihan on just kuin meikäläinen!!! Paitsi noi housut ja heppu niiden sisällä on erilaiset. Ja aurinkolaseja mulla ei ole. Eikä tollasta kaulaketjua ja rannejutskia. Jos toi kangasjuttu kaverin kädessä on musta t-paita niin sellainen mulla on, isompi vaan.
Ei. Se on taydellinen.Eiks ton jätkän tissit ole vähän niiku ylikorostuneet kropasta?
Nuo farkut ovat kyllä omaan silmäänikin varsin komeat, kuten kantajansakin. Eivät liian löysät eivätkä silti liian tiukatkaan vaan sopivat passelisti. Pillifarkuilla tarkoitin itse tämän tyyppisiä äärettömän epämukavan näköisiä ja kireänoloisia kalsareiden tyyppisiä housuja. Jos joku muu on seurannut Salkkareiden viimeisintä tuotantokautta niin Miroltahan löytyy usein vielä värikkäämpiä malleja jaloistaan. Siihen kun lisätään värikäs ja erikoinen yläosa, "stailatut" hiukset ja hattu tai aurinkolasit niin avot.Pillifarkut! <3
Pojilla on parhaimman nakoinen farkkumalli tata luokkaa..
Ei liian loysat, mutta ei liian tiukatkaan.
:ahem:
Ihan kuin oisin nähny nuo kaverit joskus. Siinä nelosen ohjelmassa jossa homot stailas heteromiehiä.Nuo farkut ovat kyllä omaan silmäänikin varsin komeat, kuten kantajansakin. Eivät liian löysät eivätkä silti liian tiukatkaan vaan sopivat passelisti. Pillifarkuilla tarkoitin itse tämän tyyppisiä äärettömän epämukavan näköisiä ja kireänoloisia kalsareiden tyyppisiä housuja. Jos joku muu on seurannut Salkkareiden viimeisintä tuotantokautta niin Miroltahan löytyy usein vielä värikkäämpiä malleja jaloistaan. Siihen kun lisätään värikäs ja erikoinen yläosa, "stailatut" hiukset ja hattu tai aurinkolasit niin avot.
Kumpia noi on? Ja jos noi on heteroja, niin onko tuo ennen vai jälkeen stailauksen?Ihan kuin oisin nähny nuo kaverit joskus. Siinä nelosen ohjelmassa jossa homot stailas heteromiehiä.
On!Kumpia noi on? Ja jos noi on heteroja, niin onko tuo ennen vai jälkeen stailauksen?
Voi hyvinkin olla sillä muoti-ilmiöthän rantautuvat Suomeen usein juuri amerikkalaisten tv-sarjojen kautta. Noista on tosiaan vaikea sanoa ovatko he homoja vai heteroita sillä nykyään pelkästään pukeutumisesta ei heitä erota.Ihan kuin oisin nähny nuo kaverit joskus. Siinä nelosen ohjelmassa jossa homot stailas heteromiehiä.