Vellu
Kuninkaalleninen
Se on *spalladiumia!Millaistahan tuo palladium olisi?
Se on *spalladiumia!Millaistahan tuo palladium olisi?
1682 päivää vanhan toikin ylösnostamisessa ei lie kuin yksi motiivi: Ätenzön, ätenzön, häät tulossa tonne noin!Millaistahan tuo palladium olisi?
Se on *spalladiumia!
Aikoinaan mennessämme naimisiin (maistraatissa tottakai) hankimme myös sormukset. Valuuttaa ei liiemmin tuolloin ollut käytössä. Suurimman osan tähän astisesta naimisissaoloajastamme nuo renkaat ovat roikkuneet pienoispatsaan penikseen pujotettuina.Tänään tuli jostain syystä puheeksi metallien värisävyt ja arvot ja sekin, millä haluaa liittonsa sinetöidä.
Sormukset jo hankkineet voivat kertoa kokemusperäistä tietoa ja sormuksista haaveilevat haaveistaan.
Perustelutkin ovat tietysti kiinnostavia.
Ihan hyvin!Miten joku saa pujotettua vihkisormuksen sekä sormeensa että penikseensä?
Arvasin.Ihan hyvin!
Ja taas olin samaa mieltä mr. juspanin kanssa. Sekoitankohan nyt jotenkin näitä nikkejä?Ainoa oikea vihkisormuksen sijoituspaikka on penikseen pujotettuna!
Saako niin isokokoisia sormuksia?Ainoa oikea vihkisormuksen sijoituspaikka on penikseen pujotettuna!
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=29734Mitä se on?
Olipa outo reaktio.Mitä se on?
Kolme luuta, pari niveltä, verisuonia, valtavat lihakset, ihoa, kynsi ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä: sormenjälki!Mitä nimettömissä?
Mun nimettömissä on tollaset jutskat vakiovarusteena.Perustelutkin ovat tietysti kiinnostavia.
Muista tarkistaa, että nainen on niissä nimettömissä samaan aikaan.Eiköhän se käsi kannata pujottaa naisten nimettömiin?
Taas tuli otsikosta sama mielleyhtymä kuin muutama vuosi sittenMä luulin ensin samaa kuin Jones
Mulla on siinä vasemmassa nimettömässä ihan tavallista keltakultaa. Yksi perinteinen sileä, ja toinen, jossa on muutama timantti.