Mitä pelkäät kuollakses?

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Mikä tossa videossa oli jotakin?
Viimeset 5 sek. Esim. jos taksi olis lähteny liikkeelle tai jos olisin kaatunu tota muuria päin ilman kypärää, kun pujottelin siitä edestä kanttikivien yli.
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Viimeset 5 sek. Esim. jos taksi olis lähteny liikkeelle tai jos olisin kaatunu tota muuria päin ilman kypärää, kun pujottelin siitä edestä kanttikivien yli.
Ok, eli jotakin Ghostrider tyyppistä kakspyöräisellä riskinottoa ilman moottoria, todellista vauhtia, tai lahjakkuutta. Jos toi taksi olis lähteny liikkelle, ilman kypärää... Wau!

Hei kato äiti! Mä ajan ilman käsia!
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Onko Troylla legot sekaisin, vai mikä risoo :confused:

:edit: Tossahan se lukeekin haluisit olla alfauros mut oletkin tossun alla :D
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Onko Troylla legot sekaisin, vai mikä risoo :confused:

:edit: Tossahan se lukeekin haluisit olla alfauros mut oletkin tossun alla :D
Monet asiat risovat, mutta silti en väittäisi et toi polkupyöräily olis sellaista mistä itte saisin ylpeydentunnetta. Hyvä et sait ne skidit edes väistettyä, siinä altaan kohdalta vähän ortodoksiselle. Aika säikkyjä turpia näkyy.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Monet asiat risovat, mutta silti en väittäisi et toi polkupyöräily olis sellaista mistä itte saisin ylpeydentunnetta.
Mutta annoit ymmärtää, että sun mielestä mä saan ja sun mielestä se on naurettavaa.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Mutta annoit ymmärtää, että sun mielestä mä saan ja sun mielestä se on naurettavaa.
Ehkä olen nyt loukannut sinua kommenteillani, mutta se on ollut varmaan tarkoituskin.

Mitään naurettavaa ei kylläkään ole tässä missään. Ei sinussa, ei tuossa videossakaan. Ihan hyvä pätkä varmaan monelle, mutta mulle se ei mennyt jakeluun.

Sori jos omassa tietoisuudessani olen loukannut, se on tätä, näin käy aina välillä ja mitään sille ei voi.

Oikeasti, jos ihan totta puhutaan, niin arvostan paljon pitkäaikaisia hahmoja täällä. Se on haluttua jatkumoa. Ja Zaikom on osa siitä poppoosta mitä oikeasti haluaa lukea.

Peace!
 
Ylös